Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Clio Grandtour je o 16.000 korun dražší než hatchback

David Bureš
Diskuze (44)
Kombi Clio Grandtour je stejně jako pětidveřový hatchback nabízeno ve třech stupních výbavy. Motory jsou v nabídce čtyři.

Na český trh vstupuje praktičtější varianta čtvrté generace Renaultu Clio. Ceny kombi, které opět dostalo přídomek Grandtour, začínají na částce 245.900 korun za benzinovou dvanáctistovku s 55 kW.

Příplatek za kombi tak proti hatchbacku činí 16.000 korun, a to ve všech nabízených variantách. Pro obě provedení jsou k dispozici stejné motory, vedle zmíněné 1,2 16v ještě tříválec 0,9 TCe (66 kW) a dvě výkonové verze turbodieselu 1,5 dCi s 55 kW a 66 kW.

Základní výbava Authentique zahrnuje 15palcová plechová kola, čtyři airbagy, bezklíčové startování, palubní počítač, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, tempomat a elektrické stahování předních oken. Proti hatchbacku Grandtour přidává dvojitou podlahu zavazadelníku a střešní ližiny.

Stupeň Expression navíc disponuje zrcátky a vnějšími klikami dveří v barvě karoserie, rádiem s ovládáním pod volantem, multimediálním systémem, navigací s mapovým pokrytím východní Evropy, sítí v kufru na uchycení zavazadel, výškově nastavitelným sedadlem řidiče a manuální klimatizací.

U vrcholného Dynamique nechybí ani 16palcová kola z lehkých slitin, kožený volant, hands-free karta Renault, přední mlhovky, sklopné sedadlo spolujezdce a navigace s mapami Evropy.

Aktuální generace Clia sází na personalizaci vzhledu, také pro Grandtour jsou tedy nabízeny mnohé designové prvky. Detaily karoserie v jiné barvě jsou pro dva vyšší stupně výbavy za 7.500 korun, jiné zbarvení interiéru začíná na 2.500 Kč.

Renault Clio Grandtour – ceny na českém trhu
Motor1,2 16V0,9 TCe1,5 dCi1,5 dCi
Převodovka5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]114989814611461
Válce/ventily4/43/44/24/2
Největší výkon [kW/min-1]55/550066/525055/400066/4000
Největší toč. mom. [N.m/min-1]107/4250135/2500200/1750220/1750
Max. rychlost [km/h]167182168178
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,412,214,311,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,54,53,63,6
Cena Authentique [Kč]245.900-305.900-
Cena Expression [Kč]275.900305.900335.900365.900
Cena Dynamique [Kč]295.900325.900-385.900

David Bureš
Diskuze (44)
1. 4. 2013 00:05
hon za strednou triedou skncil
kedysi boli B a C segment rebrinaky, preto stredna trieda bola opodstatnena pre kvalitnu jazdu. Dnes uz v tom nevidim najmensi zmysel, kvality strednej triedy uz zisli az do B segmentu.
Pre rodinu primarne auto, na ktorom moze jazdit zenska s deckami, najvacsie priority su priestor a bezpecnost je MPV. Druhe auto je pre chlapa, nieco male a vykonne, s cim nie je problem zaparkovat a potom aj vystupit(a nie sa sukat von cez okno koli tomu, ze sa neda otvorit dvere) a s rozumnym prihliadnutim na cenu.
Pre mna je taketo auto clio GT. Za 15500e vykonne auto, ktore pekne vypada, ma dvojspojku, 120 koni, plna vybava-bezkluc, navi, !RS MONITOR!, .....

Tak na co sa este vobec pozerat na strednu triedu ak nie si manager, alebo obchodny cestujuci?
29. 3. 2013 22:19
Re: Krásné, ale ta cena
OK, prostě je to jen můj názor, že ta cena je podle mě dost vysoká.
Clio GT, 0.9Tce, Expression+kožený volant+červená barva=cena 280tis, tak si pro něj asi půjdu.

Dacia Logan MCV-dovybavit ji na úroveň Clia, tak to asi bude rozdíl v ceně nulanulanic.
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 20:40
Re: RENAULT toujours !!!
Podvozek je opravdu výborný, nerovnosti nezvládá dobře jako staří francouzi, ale kvalitně bez houpání, bez bouchání... :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 20:39
Re: Krásné, ale ta cena
To že slevy nejsou vím, ale dlouho to neudrží, prodávat budou chtít.
Avatar - Ronault.
29. 3. 2013 20:36
Re: velmi pekne auticko
Vzhledem k dlouhým převodům je 0,9 TCe subjektivně slabší, objektivně maskuje rychlost daleko více, 1,2 TSI 63 kW taky není žádný zázrak. 1,4 VTi je sicde fajn, ale ne každému sedí atmosféricky naskládaná převodovka, když se tam hodí dlouhé převody, nepojede vůbec, viz Jazz.