Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Fluence GT 2,0 TCe: 180 koní pro lidovou limuzínu

Aleš Dragoun
Diskuze (115)
Renault přivezl na autosalon do Sao Paula sedan Fluence v pořádně nabroušené sportovní verzi GT.

Nám Evropanům se to může zdát jako paradoxní, ale Fluence v Brazílii není levné auto, takový segment v Jižní Americe totiž vůbec neexistuje. Takže Renault klidně může zákazníkům nabídnout ostrou verzi GT. Pokud čekáte jen vizuální odlišení od běžnějších sedanů, jste na omylu.

Fluence GT je totiž poháněn přeplňovaným čtyřválcem 2,0 TCe s výkonem 132 kW (180 k). Lze do něj ovšem lít pouze benzin a nikoli v Brazílii běžný bioethanol z cukrové třtiny. Šestistupňová přímo řazená převodovka přenáší točivý moment stále na přední kola. Patřičně upraven byl také podvozek, má kratší pružiny a tlumiče, zdánlivě usedlý sedan se tedy přiblížil silnici.

Auto je decentně ozdobeno chromem na masce i předním nárazníku včetně orámování standardních mlhovek. Nárazník samotný dostal ještě agresivně vypadající nástavec. Na sportovní notu hraje i interiér. Nechybí hliníkové pedály a hlavice řadicí páky, stříbřitý plast před spolujezdcem s nezbytným logem GT, ani chromované obroučky přístrojů. Lesknou se rovněž ramena volantu.

Fluence byl v Paříži představen Evropanům v modernizované verzi. GT ale tyto změny nemá, v Brazílii (a také v Argentině) zatím zůstane v prodeji stávající verze. Evropané tedy mohou na představované GT rovnou zapomenout. U nás je navíc tříprostorový sedan nižší střední třídy na základě aktuální generace Méganu přece jen určen pro úplně jinou cílovou skupinu.

Aleš Dragoun
Diskuze (115)
Avatar - Ronault.
25. 2. 2013 22:13
Re: "limuzína" Rendlík
Více než od rappera ;-)
Avatar - Ronault.
25. 2. 2013 22:12
Re: Má kolega z práce (šestnáctku)
To jsou věci, které mě naprosto vyhovují.
28. 10. 2012 19:17
Lol
Už i renault je lepší jak Škodovka :no: V současnosti největší dno Škoda Dacia :-!
Avatar - Stejsn
27. 10. 2012 23:21
Re: Má kolega z práce (šestnáctku)
Nesourodá směs budíků ve které se těžce orientuje, nešikovná kaplička nahoře, vlna před spolujezdcem na okopání levého kolene? U sedaček špatné opěrky hlav, u zadních oken příliš vysoko spodní hrana?
27. 10. 2012 19:53
Re: No větší šrot jsem zatím neviděl...
Jako povedený dieselový motor považuji poslední motor od BMW s třemi turby, který má výborný poměr výkon, k vlastní váze...je to to nejlepší, co jsem kdy řídil....táhne krásně od nejnižších otáček až po 4400 ot...parádní zážitek.(Chtěl jsem tady dát odkaz na motor,ale auto.cz mi to vyhodnotilo jako spam) Měl jsem to v Xdrive a doporučuji!
Ještě k Laguně...s natáčením kol...ano je to zajímavý systém, který jsem měl už v roce 97 v Mazdě Xedos 6, kterou jsem měl speciálně na zimu, takže opět u (i) nic nového... :-! Odpovídám na více příspěvků najednou, protože nemám moc času tady psát.. :yes:
JO a poslední....jasně, je mi 16...super...!!! A když něco dobrého od Horkýže, tak jedině: [odkaz]