Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Kadjar: Nový základ stojí 464.900 Kč

David Bureš David Bureš 21. 9. 2015 • 22:28
73
15
Zobrazit náhledy (73)
Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar Renault Kadjar
Základní výbava Renaultu Kadjar nyní zahrnuje manuální klimatizaci, koncová diodová světla nebo palubní počítač.

Renault Kadjar se na českém trhu prodává již od začátku léta, nyní ale automobilka upravuje nabídku dostupných verzí. Z ceníku vypadla limitovaná edice Premium, naopak jej obohatila nová základní varianta Life, která s benzinovým motorem 1.2 TCe (96 kW) přijde na 464.900 korun.

Přestože je nové provedení spíše vábnička ukazující, jaká je „cena od,“ mnozí zákazníci si s touto verzí Kadjaru klidně vystačí. Výbava stupně Life zahrnuje šest airbagů, koncová diodová světla, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná přední i zadní okna nebo manuální klimatizaci. Nechybí ani 16palcová ocelová kola, palubní počítač nebo rádio se šesti reproduktory a bluetooth.

Výraznou nevýhodou je tak jediný motor v nabídce. Zájemci o turbodiesel musejí sáhnout po vyšším stupni Zen. Vznětový čtyřválec 1.5 dCi (81 kW) v této verzi nadále stojí 544.900 korun. Také ceny ostatních stupňů se neměnily.

Plusem vyššího stupně Zen je i výhodná cena. S 1.2 TCe je jen o 25.000 korun dražší než základní Life, za tuto částku přitom přidává porci výbavy navíc: automatickou klimatizaci, dešťový a světelný senzor, 17palcová litá kola, kožený volant, dvojité dno zavazadelníku a přední mlhovky s funkcí přisvěcování do zatáček.

Renault Kadjar – ceny na českém trhu
Motor1.2 TCe1.5 dCi1.5 dCi1.6 dCi1.6 dCi 4WD
Zdvihový objem [cm3]11971461146115981598
Válce/ventily4/44/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min]96/550081/400081/400096/400096/4000
Točivý moment [N.m/min]205/2000260/1750250/1750320/1750320/1750
Převodovka6M6M6DS6M6M
Max. rychlost [km/h]192182181190190
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,111,911,79,910,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,63,83,83,94,4
Cena Life [Kč]464.900----
Cena Zen [Kč]489.900544.900589.900584.900634.900
Cena Intens [Kč]554.900609.900654.900649.900699.000
Cena Bose [Kč]----749.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Kadjar 1.6dCi 4WD Bose
| 23. 9. 2015
Zkušenost s 1.6dCi 4WD BOSE - vzhled luxusní a velmi přitažlivý, krásná červená barva, 19" kola auto krásně doplňovala, přední světla velmi efektní LED grafiku. Jízdně perfektní, podvozek dobře utlumen a velmi komfortní, jen do zatáček se ve vyšší rychlosti člověk trošku bál, ale to asi jen z odezvy z volantu. Lehčí terén však vůz zvládá s přehledem. Převodovka velmi přesná a k tomu dlouhá hlavice páky moc nešla, motor měl obrovskou turbodíru do cca 2000ot/min pak vystřelil jak z praku a každé sešlápnutí velmi citlivé spojky prudce trhlo s vozem. Asistent rozjezdu do kopce v podání elektronické brzdy je příšerně vyladěn, kdy se musíte opravdu rázněji rozjet, jinak chcípne. Průměrnou spotřebu se mi mimo město dařilo držet okolo 6,3-6,6l/100km. Interiér pěkný, kvalitní a dobře zpracován, pro mě možná moc krátký sedák a tvrdá výplň sedadla v oblasti lopatek. Hifi systém BOSE má především značku, kvalitu už jsem slyšel i lepší a není tu ani nějaká větší možnost ekvalizéru.
Moje dojmy-Kadjar 1.2 Tce 96 KW INTENS
| 22. 9. 2015
To je blbost. S autem se asi předtím jen popojíždělo mezi předprodejem na servise a parkovištěm, a pak jste vyrazili na jízdu. Předpokládám, že jsi počítač před jízdou nevynuloval nebo jo? Mám osobní zkušenost z jiné značky, že takto "posunovaná" auta zobrazují až 39,9 l/100 km, více totiž počítač neukazuje. :-)
Motory
| 22. 9. 2015
Přesně! ;-)
Avatar - aproximus
Motory
| 21. 9. 2015
vrcholným konfiguracím chybí především možnost automatu ke čtyřkole.
Moje dojmy-Kadjar 1.2 Tce 96 KW INTENS
| 21. 9. 2015
Bohužel ne.Sám jsem z toho byl překvapený,když jsem to viděl.A to jsem jezdil v limitech a nevytáčel motor.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku