Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Řídili jsme novou Mazdu CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV: Zatím jenom s plug-inem

Leoš Káňa Leoš Káňa 8. 9. 2022 • 08:36
86
29
Zobrazit náhledy (86)
Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60 Mazda CX-60

Mazda rozšiřuje paletu o nové SUV CX-60, které míří na vrchol nabídky. Svým způsobem jde o přelomový model, protože se v něm poprvé představí plug-in hybrid, nové spalovací šestiválce a netradiční je i pohon zadních kol.

Japonská značka Mazda je nám sympatická z mnoha důvodů. Její modely okouzlují stylovým designem a při snižování spotřeby se snaží využívat neprobádané technické inovace. U svých motorů tak zcela zavrhla downsizing a vzdala se i přeplňování. Novinka CX-60 jde v rebelii ještě dále. Na scénu přivádí podélně uložené vznětové a zážehové řadové šestiválce, které primárně pohánějí zadní kola. V době, kdy automobilky bojují o každý gram emisí, je to hodně odvážný a chvályhodný čin. Tato koncepce by totiž měla vozu zajistit výborné jízdní vlastnosti a technologické vychytávky se starají i o nízkou spotřebu.

Nejprve se nám ale představila se zcela novým plug-in hybridním systémem a pohonem všech kol, který jsme vyzkoušeli v okolí německého Düsseldorfu.

Video se připravuje ...

Důvěrně známý

V reálu je aktuálně největší model Mazdy moc hezké dílko. CX-60 překvapuje neuvěřitelně dlouhou přední částí. Z bočního pohledu se může zdát, že kapota je stejně dlouhá jako celá kabina. I proto působí mohutným dojmem, což umocňují masivní boky, v nichž se ztrácejí i 20“ kola, úzké prosklení nebo extrémně dlouhý rozvor 2870 mm s přední nápravou posunutou hodně dopředu.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.

Vyzkoušet za 1 Kč

Doporučujeme

Témata
Avatar - Ham.
9. 9. 2022 12:13
Re: S krížikom po funuse
Ano, vadí mi apriori hateři SUV, stejně jako jejich bezmezní zastánci. SUV má svůj význam, ale musí být používáno pro účely pro které bylo stvořeno a to je pestrá jízda terén, silnice, dálnice, polní cesta, občas naložený 6 metráky, občas s 3,5 tunami na kouli, občas ještě s rakví na střeše, ráno klidně děti do školy a večer do divadla. Pokud si někdo kupuje větší SUV jenom na hrkání po městě a ukájí se u toho spotřebou a skutečnost, že to SUV vlastně není SUV protože tuto multifunkčnost nezvládá tak je mi ho líto. Zbytečně vyhazuje peníze za něco co neplní svou funkci a navíc u toho ještě vypadá trochu jako pozér.
9. 9. 2022 10:52
Re: S krížikom po funuse
mocovina, pise to chybu motoru a cisteni spalin. Stoji to tam tri tejdny, pak dolejou adblue prohlasej to za dobry a vydaj to. No a neuplyne ani tejden a jde to tam zas se stejnou zavadou..
Avatar - speedfred
9. 9. 2022 10:41
Re: S krížikom po funuse
Tak u nás zatiaľ Pežó Prace 😁 funguje, nesťažujem sa.
9. 9. 2022 10:33
Re: S krížikom po funuse
presne tak. A jsou phev suv ktery to umej. Ale to je jedno, tady je Toyota nejlepsi auto, nejlepsi hybrid a nejlepsi phev. A pokud chces neco jinyho ses za vola. K cemu bych jezdil suv kdybych za tim netahal techniku. Koupil bych si sedan...
9. 9. 2022 10:31
Re: S krížikom po funuse
nehazel bych do jednoho pytle, cekam na Hiluxe:). Ale bojim se servisu, co vidim kolem sebe je to priserny. Proace je tam vic nez ve firme, na dily na hiluxe se ceka mesic a vic, snad to nebude treba no..