Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rolls-Royce spustil vlastní sociální síť. Je ale jen pro vyvolené

Jan Zajíc
Diskuze (0)

Automobilka Rolls-Royce spustila vlastní sociální síť. Stejně jako vozy této značky ale novinka rozhodně není pro každého.

Sociální síť jménem Whispers je totiž určena výhradně pro majitele nových vozů tradičního britského výrobce. Zajímavé také je, že Rolls-Royce sociální síť představil vybraným zákazníkům už před dvěma lety a ti následně automobilce pomohli s vývojem a odladěním.

Nyní je tedy venku finální verze. A proč by ji vlastníci luxusních strojů měli používat?

Aplikace Whispers umožňuje majitelům vozů Rolls-Royce sdílet jejich zájmy, chutě, ale třeba i různé produkty, výrobky, nápady či byznysové příležitosti a zajímavé kontakty.

Kromě toho se prostřednictvím sítě lze diskrétně spojit přímo s členy vedení automobilky.

Whispers má také nabídnout exkluzivní informace ze světa Rolls-Royce, například o chystaných modelech, či atraktivní zážitky.

Uživatelé si například mohou domluvit soukromé vystoupení Newyorské filharmonie nebo si navrhnout a nechat postavit privátní závodní okruh a podobně. V neposlední řadě aplikace pomůže s přístupem na exkluzivní sportovní, módní či umělecké akce a nabídne také různé cestovatelské zážitky.

Video se připravuje ...

Jan Zajíc
Diskuze (0)

Doporučujeme