Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

RUF vám stále prodá auto s původem v letitém Porsche 911 generace 964. Stojí ranec

Jan Zajíc
Diskuze (0)

Jestli máte slabost pro Porsche 911 generace 964 z počátku devadesátých let, tohle auto by se vám mohlo líbit.

RUF RCT Evo je totiž vylepšenou, modernizovanou a rychlejší variantou právě zmíněné devětsetjedenáctky se vzduchem chlazeným motorem, která se vyráběla v letech 1989 až 1993.

O pohon RCT Evo se stará turbodmychadlem přeplňovaný šestiválec - je samozřejmě plochý a umístěný vzadu. Z objemu 3,6 litru dává nejvyšší výkon 425 koní (313 kW) a maximální točivý moment 570 N.m. Šestiválec přes šestistupňovou manuální převodovku roztáčí zadní kola.

RUF Automobile vůz nabízí v různých podobách. Nejde jen o to, že si zákazníci mohou vybírat z nepřeberného množství kombinací odstínu laku a barev nebo materiálů v interiéru, výrobce umožňuje i volbu mezi klasickým stylem nebo provedením s širokým bodykitem. V nabídce jsou také panely karoserie z uhlíkových vláken, bezpečnostní klec nebo karbon-keramické brzdy.

RUF slibuje totožné pocity z jízdy jako v běžném Porsche 964, jen s větším výkonem, nižší hmotností a lepší ovladatelností. "Recept na zábavu se nezměnil, jen přísady jsou teď lepší," tvrdí výrobce. Asi bychom tomu věřili.

Za RCT Evo si ale RUF samozřejmě nechá pořádně zaplatit. Úprava vyjde na 350 tisíc eur, tedy v přepočtu asi 9,2 milionu korun. A to v ceně není zahrnuta "dárcovská" 911.

Jan Zajíc
Diskuze (0)

Doporučujeme