Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

S tímto Audi RS Q8 můžete jezdit ve stylu celý rok. Novinky poznáte podle kontrastní barvy

Audi RS Q8
Audi RS Q8
Audi RS Q8
Audi RS Q8
19 Fotogalerie
Mario Rychtera
Diskuze (0)

M&D staví na zkušenostech z předchozí úpravy a přenáší je na faceliftovaný Audi RS Q8. Model získává exoticky výrazný charakter, ale neztrácí praktičnost v každém počasí.

Ačkoliv Audi ve svém personalizačním programu nabízí spoustu možností, pokud někdo prahne po ještě agresivnějším vzhledu, stále hrají klíčovou roli tuningové společnosti, jako například M&D Exclusive Cardesign z Dinslakenu. Jejich denním chlebem jsou polepy aut čirými a barevnými fóliemi, ale i komplexní přestavby s využitím externích partnerů. Jejich nejnovější počin je založený na modernizovaném Audi RS Q8.

S tímto modelem nasbírala dílna cenné zkušenosti již u předchozího modelového ročníku, postaveného přibližně před rokem. Modernější zelený vůz přebírá kompletní bodykit Prior Design PD-RS800, který posouvá jeho vzhled na úroveň exotických konkurentů.

Skládá se z mohutnějších nárazníků, přičemž přední vyniká rozměrnou maskou chladiče i sacími otvory po stranách a výrazným spodním splitterem. Vzadu zase najdeme rozšiřovací vložky po stranách nárazníku a uprostřed masivní difuzor s dvojicí černých koncovek výfuku. Titanová sada Evolution Line pochází od Akrapoviče a jako jedna z mála je speciálně odladěná pro modernizovanou RS Q8. Celkový dojem dotvářejí nástavce blatníků, ozdoba na kapotě a dvojice zadních spoilerů – jeden prodlužuje linii střechy, druhý se nachází na hraně mezi světly. Doplňky poznáte podle leskle černého laku, zatímco zbytek karoserie je v kontrastní zelené perleti.

Vzhledem k tomu, že je vůz určený k celoročnímu používání, chrání jej fólie XPEL a k dispozici jsou dvě sady kol od Z-Performance. V létě obouvá kovanou sadu ve dvou bronzových odstínech, zatímco pro zimní podmínky je vhodnější černé lesklé nebo matné provedení. Rozměr pneumatik 295/35 R23 je v obou případech shodný.

Protože v tomto případě jde hlavně o design, zůstal mild-hybridní vidlicový osmiválec s dvojitým přeplňováním a objemem 4,0 litru bez úprav. Alespoň to naznačují původní hodnoty: 442 kW a 800 Nm točivého momentu.

Video placeholder
Audi RS Q8 M&D Exclusive Cardesign • Zdroj: M&D Exclusive Cardesign

Zdroj: M&D Exclusive Cardesign I Video: M&D Exclusive Cardesign 

Začít diskuzi