Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Saab 9-5 na českém trhu: První cena 899.000,- za turbodiesel 2,0TiD

Diskuze (132)
Saab 9-5 již zná kompletní český ceník modelového roku 2010. Nejlevnější verze se vznětovým motorem 2,0TiD stojí 899.000,- Kč. Vrcholné Aero s motorem 2,8 V6 Turbo XWD vyjde na 1.399.000,- Kč.

Nový Saab 9-5 se svým rozvorem 2.837 mm, šířkou 1.868 mm a celkovou délkou 5.008 mm řadí mezi největší vozy segmentu vyšší střední třídy. Technicky vychází nový 9-5 z Opelu Insignia. Více jak 70% všech dílů je ale pro tento vůz unikátních a byly vyvinuty ve Švédsku nebo pod dohledem švédských konstruktérů.

Cena ve verzi Linear se základní dieselovou motorizací 2,0TiD o výkonu 118 kW se šestistupňovou manuální převodovkou činí 899.000,- Kč, pro verzi s benzínovým motorem 2,0T o výkonu 162 kW a šestistupňovou manuální převodovkou je 999.000 Kč. Nejvýkonnější motorizace 2,8T XWD (221 kW) se šestistupňovou automatickou převodovkou v nejvyšší verzi Aero stojí 1.399.000,- Kč.

S uvedením modelového roku 2011 budou navíc k dispozici motorizace 1,6T (132 kW, 230 Nm), jehož cena bude činit, stejně jako v případě naftové verze, 899.000,- Kč. Dále budou uvedeny motorizace 2.0T BioPower spalující benzin nebo E85 a biturbodiesel 2.0TTiD (140 kW, 400 Nm) s manuální převodovkou a pohon předních kol.

Základní výbava Linear obsahuje tempomat, komfortní sedadla s látkovým potahem, kůží potažený volant, elektrické stahování bočních oken, přední mlhovky nebo rádio s 9 reproduktory.

Vector přidává 17palcová litá kola místo ocelových, čalounění kombinací kůže/látka a středovou loketní opěrku. Pro obě výbavy se nabízí paket Xenon (bi-xenonová světla a alarm) za 32.900,- Kč, resp. Xenon plus (včetně funkce adaptivních světel) za 42.900,- Kč.

Aero nechybí sportovní podvozek snížený o 10 mm, 19palcová kola, sportovní pedály, sportovní sedadla s perforovanou kůží, elektricky nastavitelná sedadla, vyhřívání předních sedadel, dešťový senzor a bi-xenonové světlomety.

Adaptivní tlumiče jsou pro všechny verze za příplatek 47.900,- Kč, v případě pohonu všech kol je k nim bezplatně i elektronicky řízený zadní diferenciál. Z bohaté příplatkové výbavy stojí za zmínku například head-up displej za 35.900,- Kč, audiosystém Harman/Kardon za 22.900,- Kč nebo DVD navigace s 10GB harddiskem za 74.900,- Kč.

Saab 9-5 - Přehled motorizací a české ceny
Motor2,0TiD2,0T2,0T XWD2,8T XWD
Převodovka6M (6A)6M (6A)6M (6A)6A
Pohonpřednípřední4x44x4
Zdvihový objem [cm3]1956199819982792
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]118/4000162/5300162/5300221/5500
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]350/1750350/2500350/2500400/2000
Max. rychlost [km/h]215 (209)240 (235)230 (230)250
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,1 (10,1)7,9 (8,5)8,0 (8,8)6,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,3 (6,8)8,4 (9,5)9,3 (9,7)11,4
Cena Linear [Kč]899.000,-999.000,-1.059.000,--
Cena Vector [Kč]959.000,-1.059.000,-1.119.000,--
Cena Aero [Kč]-1.199.000,-1.259.000,-1.399.000,-

Diskuze (132)
Avatar - ReznikCZE
16. 6. 2010 21:49
Re: cena
to je Fiaťácký motor s Delty . .
15. 6. 2010 09:51
Re: Dovolím si předpovědět,
hele, já jsem chudý kluk z malého města, rozhoduji se mezi subprémiovou voňavkou po důchodci z Reichu a nebo lowmainstreamovou voňavkou po důchodci z Riviéri.

Jasně že bych chtěl supermainstraamovou perlu, import z Brazílie, dokonalost definujíci třídu supermini. Ale ani budget, ani love, ani prachy, a hlavně, ani žaludek na to bohužel nemám... >:-[]
15. 6. 2010 07:44
Re: saab není drahý suma sumárum auto za které stojí zemřít§
:-O Ja nerozumet reci tveho kmene...
Az zase budes chtit neco napsat, rekni radeji tatkovi nebo mamce, oni na to uz maji skolu. Ty az do ni zacnes chodit, taky se to mozna naucis ;-)
Avatar - T613
14. 6. 2010 18:23
Re: Dovolím si předpovědět,
za ten budget dostaneš leda Foxe :-!
Avatar - ManInBlack
14. 6. 2010 16:51
Re: saab není drahý suma sumárum auto za které stojí zemřít§
Jak jede neupravovaný (155k), to nevím. Já jsem koupil (zcela náhodou) lehce upravený motor, který má cca. 200k (odhad mechanika, který to upravoval, zatím nezměřeno) a to jede velmi pěkně :-) Ale zatím jsem nepotkal nikoho, kdo by si na těch 155k stěžoval.
Dle mýho je to naprosto ideální motor. Dá se s ním svižně (+/- 10km nad limity) jezdit s rozumnou spotřebou (i pod 9l) a přitom má stále rezervy pro případné předjíždění.