Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf Volkswagenu možná poodhalil podobu nového Tiguanu

Ondřej Mára
Diskuze (13)

Výroby automobilů sice stojí, jejich vývoj však stále pokračuje. Pouze se změnily procesy, jakými jsou nové modely schvalovány a zřejmě i nenápadně prozrazovány.

Herbert Diess, šéf Volkswagenu, se na sociální síti LinkedIn pochlubil, jak se automobilka adaptovala na práci v době koronavirové. Například schvalování designu nových modelů vůbec poprvé v historii automobilky probíhalo on-line, k čemuž Diess přidal i zajímavou fotografii z pracovny.

Na pozadí si totiž můžeme všimnout velké televizní obrazovky, na které je celkem jasně patrný červený crossover, jež by mohl být zajímavým nástupcem Tiguanu. Lavinu spekulací navíc rozvířil i samotný Diess, který ve svém příspěvku zmiňuje, že mu design nového Tiguanu přijde „přesvědčivý“.

Diess navíc dodal: „Nejlépe prodávaný model v naší skupině dostává atraktivního nástupce.“ Vůz na obrazovce by přitom mohl mít zhruba ty správné proporce, aby mohl být právě zmiňovaným nástupcem Tiguanu. Jenže to má celé jeden velký háček. Tedy vlastně hned několik háčků.

Automobilka by totiž v současnosti měla dokončovat design teprve pro faceliftovaný Tiguan, což znamená, že příští generaci na silnicích nejspíš ještě pár let neuvidíme. Navíc se jen těžko věří tomu, že by samotný Diess omylem prozradil design nového modelu ještě roky předtím, než na silnicích uvidíme první maskované testovací prototypy.

V současnosti se tak jako nejpravděpodobnější scénář jeví, že vůz na obrazovce je jen tapetou, která mohla vzniknout při návrzích designu pro budoucí crossovery či SUV. Maska vozu je totiž designovaná ve stejném stylu, jaký nabízí nový Golf nebo Caddy. Vůz tak působí spíše kulatějším dojmem, zatímco současný Tiguan sází především na ostré linie, ve kterých bude zřejmě pokračovat i po faceliftu.

Faceliftovaný Tiguan by se měl na trhu objevit ještě letos a kromě jiného nabídne i plug-in hybridní verzi a ostré provedení R.

Ondřej Mára
Diskuze (13)

Doporučujeme

6. 4. 2020 09:58
Re: Clanok
A SAP je americkej nebo čínskej?
4. 4. 2020 21:12
Re: Clanok
Tak tak, nemci neumi programovat, natoz levne. To umi amici, japonci, cinani. Draz to umi sem tam nejaky anglican, izeaelec nebo francouz.

A ted hlava skopova nevi.

Outsourcovat a neuridit to? Prachy z vokna. Protoze on to bude ten skopcak chtit nadesignovat sam osobne a tim z toho udela neuskutecnitelny projekt, ktery na 99% selze.

Nebo nejak vypotit vlastnimi silami, zalejt to hromadou eur? Takhle se to prece dela v evrope - airbus, ESA, CERN.
Nojo ale to pak bude moc drahy a tudiz nepujde konkurovat.

A to se bavime o software. Jenze faktem je, ze je potreba taky hardware - chipy. Velky chipy. Hodne velkych drahych komplikovanych uspornych chipu. A ty maji jedine amici ($$$).
Proc myslite, ze si Tesla udelala vlastni chip? A vlastni software? A proc myslite, ze sidli v Silicon Valley?

No proste jsou nemci v riti. A tyhle zkostnatele megakorporace, to je samo o sobe peklo, ti nic efektivniho a elegantniho v HW nebo SW nevymysli. A tim, ze se spoji 2 nebo 3 nemecke korporace dohromady se ten problem jedine zhorsuje, v projektu bude jeste vice protichudnych pozadavku nez by junak bylo. A to je ten zabijak, furt to nechapou.

Takze hodne stesti kluci nemecti, premyslejte rychle, jinak vas amici a cinani smazou ze sveta do 15 let a budete je na kolenou prosit, aby u vas odkoupili aspon ty zavreny fabriky a vyrabeli v nich tesly tak, jak vyrabite tedka vy volkswageny ve skodovce.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2020 18:55
Re: Skoda
tigi nikdy nebol pekny.. ale v jeho pripade to ani nevadi... je to SUV takze uspech to mat bude :yes:
4. 4. 2020 16:12
Re: Coskoro
Tak zrovna nefunkčnost ID3 a jeho výroba “na sklad” průser je a někoho to bude stát hlavu... ;-)
4. 4. 2020 14:31
Re: Clanok
:yes: :yes: :yes: ;-)