Singer postavil už 300. restomod Porsche 911. Podívejte se, jak vypadá
Kalifornský úpravce starších Porsche 911 vyrobil už 300 restomodů. Jubilejní třístý kus spojuje výkonnou techniku s elegantním stylingem.
Singer je moderní legendou. Už patnáct let vyrábí ty nejúžasnější klasické „devětsetjedenáctky“ s moderní technikou a nezaměnitelným ikonickým designem nejoblíbenějších sporťáků ze Stuttgartu. Kalifornský úpravce začal v automobilovém světě působit už v roce 2009, dodnes je modlou všech pravověrných benzinových nadšenců a za celou svou historii vyrobil už 300 kusů novodobých ikon. A takto vypadá jubilejní třístý kus.
Nejnovější dokončený Singer sice vypadá jako klasické Porsche 911 z přelomu šedesátých a sedmdesátých let, ale ve skutečnosti zakládá na výrazně modernějším modelu. Technickým základem nejnovější přestavby je Porsche 911 Targa generace 964 z roku 1990, jež technici Singeru přepracovali do legendárního retro stylingu jako všechny své předcházející kreace.
Pod unikátním modrým odstínem laku Resistance Blue je moderní karbonová karoserie, a když se pořádně podíváte, všimnete si i elegantního pruhu s nápisem „Porsche“. Odnímatelný střešní panel karoserie targa je tmavě modrý a celek dokonale doplňuje oranžový interiér s koberci v barvě exteriérového laku. A oranžový je dokonce i otáčkoměr.

Hlavní technickou novinkou je tradiční vzduchem chlazený atmosférický čtyřlitrový plochý šestiválec vlastní konstrukce Singeru o 390 koních a s chutí vytáčet se k až 9000 otáčkám za minutu. Singer jej vybavil i lehoučkým titanovým výfukem pro purističtější zvukový projev. Sám novopečený majitel se pak rozhodl pro pětistupňovou manuální převodovku, přičemž Singer nabízí i šestikvalt. Významným, avšak málo viditelným detailem jsou i karbon-keramické brzy v ikonických kolech Fuchs.
Singer už v roce 2022 pozastavil příjem objednávek na modely z řady Classic Study, jako je tato 911 Targa, protože by se stále zvětšujícím se počtem hotových kusů chtěl dodržet původní plán. Šéf společnosti Rob Dickinson se vyjádřil, že z dílny vyjede maximálně 450 kusů. Úpravce v současnosti nabízí i řadu Turbo Study inspirovanou přeplňovanými „devětsetjedenáctkami“ ze sedmdesátých let.