Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda dnes začala prodávat Fabii Combi, ceny startují na 262.900 Kč

Jan Mička Jan Mička 23. 1. 2015 • 03:15
47
192
Zobrazit náhledy (47)
Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia
Dnešním dnem vstupuje na český trh nová Škoda Fabia Combi. Vůz je již k dispozici u všech tuzemských dealerů.

Praktičtější varianta nové generace Škody Fabia si odbyla světovou premiéru na loňském autosalonu v Paříži a dnešním dnem oficiálně vstupuje na náš trh. Zatímco v době uvedení výchozího hatchbacku měl každý z českých dealerů k dispozici dva vozy (jeden předváděcí, druhý v showroomu), nyní mohou ihned pokrýt maximální procento poptávek. Současně byl spuštěn také prodej v Německu, další evropské trhy budou následovat v příštích týdnech.

Podle Luboše Vlčka, šéfa prodejní organizace Škoda Auto Česká republika, chce automobilka v letošním roce navýšit prodej Fabie o 40 %. Zatímco loni se u nás pro vůz rozhodlo 8.773 zákazníků, letos se pravděpodobně setkáme s výsledkem okolo 16.000 kusů. Značka toho chce docílit přijatelnou základní cenou hatchbacku (od 234.900 Kč), ale především minimálním příplatkem za verzi kombi. Ten činí pouhých 10.000 a výbavové linie jsou až na pár výjimek postaveny naprosto stejně.

Škodu Fabia Combi u nás pořídíte již za 262.900 Kč, přičemž pod kapotou najdete litrový tříválec MPI o výkonu 55 kW (slabší verze se nedodává). Mezi hlavní trumfy vozu patří velký vnitřní prostor, zavazadelník o základním objemu 530 litrů, moderní pojetí interiéru, a především velmi komfortní nastavení podvozku. Na vrcholu nabídky stojí verze s motorem 1.4 TDI (66 kW), dvouspojkovou převodovkou a výbavou Style. Takto konfigurovaný vůz stojí 405.900 Kč, středem zájmu se však pravděpodobně stane agregát 1.2 TSI (66 kW) za cenu od 278.900 Kč.

Související články

Témata
26. 1. 2015 10:01
Re: Hezky česky
Mám dotaz...Nemá někdo informaci jesli se chystá škoda tuto novou fábii vyrábět i s pohonem CNG? děkuji za info
24. 1. 2015 19:17
Re: Hezky česky
hele, v realnem zivote se malokdy setakvas s nahravkami/reprodukcemi, ktere by po kvalitativni strance vyrovnaly CD. V televizi ne, v rozhlasu ne, v aute za jizdy v zadnem pripade. Drtiva vetsina kompresi typu mp3 je porizena z CD (resp. wavu v kvalite CD, tzn. 44,1 kHz, 16bit, stereo a kazda komprese (ztratova) kvalitu jen a pouze snizuje. co si poslouchas doma v akusticke mistnosti je tvoje vec, ale jestli uz mas sedesatku na krku, tak ver tomu, ze vzorkovani vetsim kmitoctem nez 44,1kHz je v tvem pripade plytvanim s daty. skoro bychse i vsadil, ze bys nepoznal rozdil mezi 22 kHz a temi 44,1 kHz. lidske ucho je holt takove, s vekem hluchne odshora. mam s tim prakticke zkusenosti, jako diplomovou praci jsem delal kodek. byl hroznej, ale pri zkoumani poslechovych nahravek nic nepoznali vzatvrzeli vinylisti od 50-ti let vys. nacpal jsem kvantizacni sum do vysokych kmitoctu, nam mladym to trhalo usi, vinylisti nepoznali rozdil...
24. 1. 2015 16:38
Re: Hezky česky
vidis, i tak pry melu blbosti, je to sice uz asi deset let, co jsem vystudoval audio video, ale 1000MB proste zamrzl u sve vinylove pubertalni lasky.
24. 1. 2015 16:18
Re: Hezky česky
nemel blbosti
24. 1. 2015 16:17
Re: Hezky česky
Ojojoj, čech tady vykládá o kvalitě A PAK hlídá kufr. Hlavně že Gott /který pořád jn opakuje/ má nad 60 a furt se mu nikdo ani jen nepřiblížil. Tak mi tady nevykládej jaký je Čech blázen do zvuků, jak tomu rozumí. Šetřílci.
Články odjinud