Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia Easy: Nejmenší Škoda za 199.900,- Kč, 1,4 TDI od 282.900,- Kč

Diskuze (374)
Škoda Fabia vyrazí po Novém roce do boje s konkurencí s cenovkou pod hranicí 200 tisíc Kč. Základní provedení Fabia Easy stojí 199.900,- Kč, všechny benzinové motory zlevnily o 15 nebo 20 tisíc Kč a turbodiesely o 45 tisíc Kč.

Nová akce pro Škodu Fabia, která platí od 1. ledna do 31. března, zlevňuje nejmenší model mladoboleslavské automobilky o 15 až 45 tisíc Kč, a to po zvýšení DPH z 19 na 20 %. Nejnižší je sleva na motory 1,2 HTP, zážehové čtyřválce jsou zlevněny o 20 tisíc Kč a nejvyšší cenové zvýhodnění se týká turbodieselů. Tříválec 1,4 TDI je díky tomu od ledna možné v obou výkonových variantách pořídit pod 300 tisíc Kč.

Základní model Fabia Easy má 14palcová ocelová kola, ABS, čtyři airbagy, úchyty Isofix na zadních sedadlech, volant nastavitelný ve dvou osách a posilovač řízení. Tato výbava se nabízí jen s motorem 1,2 HTP (44 kW) a karoserií hatchback. V této konfiguraci stojí Fabia 199.900,- Kč, což z ní dělá jeden z nejlevnějších modelů v segmentu malých vozů.

Co ve výbavě Easy chybí, jsou dělená zadní sedadla, příprava pro rádio, funkce denního svícení a výškově stavitelné sedadlo řidiče. Tyto prvky má až Fabia Classic, nabízená od 216.900,- Kč. Součástí akce je paket Classic Plus nabízený zdarma k výbavě Classic – obsahuje automatickou klimatizaci Climatic a centrální zamykání. Nejlevnější Fabia s klimatizací tak stojí necelých 217 tisíc Kč.

Výbava Ambiente má navíc 15palcová kola, kliky dveří a kryty zrcátek v barvě karoserie, přední mlhovky, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken a elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka. Také k Ambiente je možné zdarma získat paket Ambiente Plus, tedy klimatizaci Climatic doplněnou o protisluneční ochranu SunSet.

Dalším akčním modelem je verze Magic, která kromě všech výše zmíněných položek za příplatek 5.000,- Kč přidává 1DIN autorádio Beat, palubní počítač Maxi Dot a bez příplatku metalickou barvu a 4letou záruku. Za zvýhodněnou cenu 6.100,- Kč je možné získat paket Magic I (litá kola a bílá střecha), resp. Magic II pro Fabii Combi (litá kola a střešní ližiny).

Slevy se vztahují i na vyšší výbavy Sport, Elegance a Sportline. Fabia Combi je ve všech případech o 10 tisíc Kč dražší než hatchback, výjimkou je Fabia Classic 1,2 (44 kW) bez paketu Plus za cenu 216.900,- Kč. Motor 1,2 HTP (44 kW) není možné kombinovat s karoserií kombi, kromě základní výbavy a akčního modelu Magic.

Škoda Fabia - akční ceny (leden-březen 2010)
Zážehové motory1,2 HTP1,2 HTP1,4 16V1,6 16V1,4 TDI1,4 TDI1,9 TDI
Převodovka5M5M5M5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]1198119813901598142214221896
Válce/ventily3/23/44/44/43/23/24/4
Největší výkon [kW/min-1]44/520051/540063/500077/560051/400059/400077/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]108/3000112/3000132/3800153/3800155/1600195/2200240/1800
Max. rychlost [km/h]155163174190163172190
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,514,912,310,114,813,210,8
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,96,56,94,84,64,9
Cena Easy [Kč]199.900,-------
Cena Classic Plus [Kč]216.900,-231.900,-256.900,-282.900,-282.900,-297.900,-317.900,-
Cena Ambiente Plus [Kč]231.900,-246.900,-271.900,-297.900,-297.900,-312.900,-332.900,-
Cena Magic [Kč]236.900,-251.900,-276.900,-302.900,-302.900,-317.900,-337.900,-
Cena Sport [Kč]267.900,-282.900,-307.900,-333.900,-333.900,-348.900,-368.900,-
Cena Sportline [Kč]--312.900,-338.900,--353.900,-373.900,-
Cena Elegance [Kč]-297.900,-322.900,-348.900,-348.900,-363.900,-383.900,-

Všechny ceny platí od 1. ledna 2010 a jsou uvedeny s DPH 20 %.

Diskuze (374)
6. 1. 2010 06:53
Re: : JEMNOCITNÁ FABIA
Co na tohle napsat. Nejdříve píšeš pak zjišťuješ a ještě nějak podivně.
Průchozí nosníky jsou celkem běžná věc. Tyto otvory nejsou k odvodu vody od čelního skla. Ucpat se může prakticky vše.
5. 1. 2010 23:03
Re: Klasická debata
Je to tak, proto teď půjdu do Fiata. Motory měl Fiat živější vždycky, dávno nerezne, nemá ho každej a tak moc se nekrade. Servisy Fiat jsou levnější. Akorát to chce Fiat s ne moc velkým množstvím elektroniky, to občas nedělá dobrotu tak jako u žabožroutů. Taky odmítám jezdit s tříválcem, ten bych akceptoval jedině v Triumph Speed Triple :-)
5. 1. 2010 22:01
Re: : JEMNOCITNÁ FABIA
já jsem psal o otvorech které jsou přímo zespodu (sám jsem pod tím vozem nebyl vlezlý, jen jsem se sklonil, abych tam viděl). Nikdy jsem netvrdil, že ostatní výrobci otvory v nosnících nemají (měli je všechny moje vozy), protože se jedná o technologické otvory (slouží pro to, aby se do těch dutin dostali konzervační látky). Psal jsem, že vozy v serii měli z výroby ty otvory průchozí, ale to neznamená, že by se během provozu nemohli ucpat tak jako tomu pánovi z TV reportáže (i mému šéfovi se jednou ucpali od té doby to občas kontroluje a čistí tlakovou vodou).
5. 1. 2010 22:00
Jemnocitná Fabia
Automechanik v rodině se k tomu odvodu vody v nosnících vyjádřil jasně. Není to obvyklé řešení a určitě to není dobře vyřešeno. Dále už jsem se setkal s reakcemi, "ano chtěl jsem si to auto koupit, ale po tom, co jsem zjistil z televize, už to auto nechci..." Je to škoda, že je to tak odflinklé.
5. 1. 2010 21:37
Re: : JEMNOCITNÁ FABIA
Takže, tyto otvory opravdu nejsou určeny k odvodu vody od čelního skla. K tomu jsou ve vodním kanálu dva jiné a o mnoho větší otvory. Otvorů v tomto nosníku je cca 6, samozřejmě že ne všechny ze spodku vozu.
Jak sám píšeš problém byl v ověřovací sérii a ne tedy v sérii.
Když se podíváš na spodky vozů různých značek tak zjistíš že nosníky s otvory není nic vyjímečného.