Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia Scoutline má české ceny. Kolik dáte za malý oplastovaný kombík?

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 22. 10. 2018 • 18:31
14
23
Zobrazit náhledy (14)
Škoda Fabia Scoutline Škoda Fabia Scoutline Škoda Fabia Scoutline Škoda Fabia Scoutline Škoda Fabia Scoutline Škoda Fabia Scoutline Škoda Fabia Scoutline Škoda Fabia Scoutline Škoda Fabia Scoutline

Ceník omlazené Škody Fabia doplnila oplastovaná varianta Scoutline. Koupíte ji jen coby kombík s litrovým tříválcem TSI.

Třetí generaci Škody Fabia po faceliftu nejenže jsme vyzkoušeli v rámci mezinárodních jízd v okolí Prahy, ale vůz nám dělal společnost i během tradičního redakčního testu. Nabídka modelu však byla ochuzena o variantu Scoutline, která dorazila až nyní.

Na rozdíl od klasické fabie dostal malý „skautík“ ochranné nástavce nárazníků, ve zhoršených podmínkách má zase pomoci kryt podvozku a podběhů s paktem pro špatné cesty. Novinku dále poznáte díky stříbrným krytům vnějších zpětných zrcátek či střešním nosičům ve stejné barvě. Součástí je dále asistent pro rozjezd do kopce a v základu šestnáctipalcová litá kola, která však lze za příplatek nahradit sedmnáctkami.

Scoutline koupíte pouze coby kombík s litrovým tříválcem TSI. Základ tvoří slabší varianta s výkonem 70 kW, jež se páruje výhradně s manuálním pětikvaltem. Výkonnější verze s 81 kW už má manuál o šesti stupních, případně si lze připlatit za samočinné dvouspojkové ústrojí DSG. Motory všech verzí jsou vybaveny filtrem pevných částic a plní emisní normu Euro 6d-TEMP.

Ceník Fabie Scoutline startuje na částce 377.900 Kč. Za takovou sumu dostanete malý kombík s motorem 1.0 TSI/70 kW s manuálem vycházející z výbavy Ambition. Součástí základní je třeba manuální klimatizace, přední mlhovky či rádio s 6,5“ obrazovkou. Příplatek za výkonnější verzi činí 16.000 Kč, dalších 30 tisíc korun navíc si musí připravit zájemci o automatickou převodovku.

Prahnete-li po vybavenější verzi vozu, můžete mít „skauta“ ve výbavě Style. Ta je o 28 tisíc korun dražší a navíc čítá automatickou klimatizaci, tempomat, bezdrátové připojení bluetooth či startování tlačítkem. Součástí balíčku je i hlavní novinka – bi-LED světlomety.

V kategorii malých kombíků byste konkurenty Fabie Combi napočítali na prstech jedné ruky, přesto se sluší vypíchnout zavazadlový prostor. V základu totiž auto pojme 530 litrů, při sklopení zadní lavice se dostáváte na celkovou hodnotu 1395 l. Škodovka, která si na praktičnosti svých modelů vybudovala pověst, se tak chlubí největším objemem v dané třídě.














Škoda Fabia Scoutline po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,8 4,9 4,8
Cena Ambition Scoutline [Kč] 377.900 393.900 423.900
Cena Style Scoutline [Kč] 405.900 421.900 451.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
25. 10. 2018 09:05
Re: V plastu?
plastove nerazniky maju uz takmer vsetci. Plechovy by mozno bol krajsi ale - plastovy ti nezacne kvitnut a hrdzaviet + ak ti s nim jazdi manzelka, radsej lahko deformovatelny plast, kde to skonci prinajhorsom skrabancom, ktory rozlestis ako pokrcenym plechom.
Avatar - mslama88
23. 10. 2018 21:30
V plastu?
Kterej úchylák může ráno vylézt z postele a říct si.. Joo, tohle auto bude to pravý pro mě... Není tak dlouho, co se všichni styděli za plastové nárazníky bez laku a teď bych za to měl priplacet a ještě se tvářit jak moc je to cool? To fakt ne.
Avatar - Ronault.
23. 10. 2018 14:43
Re: nafta super, benzin nikdy
Tak jsi měl přijet na Moravu :yes: Tady jsou i Sportage levnější >:D :-!
23. 10. 2018 13:26
Re: nafta super, benzin nikdy
Není vhodné do terénu, to s tebou plně souhlasim, ale když ho výrobce uvádí s lepší průchodností v terénu...
23. 10. 2018 10:45
9.6 vs 10.1?
Ten isty motor (1.0tsi/80kw) s 6-stupnovym nanualom ma zrychlenie 0-100 za 9.6s, a s 7-stupnovym automatom 10.1s. Trochu zvlastne, nie? DSG urcite preradi rychlejsie ako manual (vsak si vyssi prevod "pripravi" uz vopred), nie su tam straty ako v menici, a viac stupnov by malo umoznit lepsie vyuzit optimalne pasmo otacok s maximalnym vykonom...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku