Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Roomster 2010 startuje na 269.900,-Kč, 1,2 TSI s klimatizací za 294.900,-Kč

31. 3. 2010 • 23:33
32
65
Zobrazit náhledy (32)
Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster Škoda Roomster
S faceliftovanou Škodou Roomster přicházejí na český trh i nové výbavy. Základem je provedení Easy, které stojí od 269.900,- Kč.

Základní verze Roomsteru stojí 269.900,- Kč, tedy o 70 tisíc Kč více než nejlevnější Fabia Easy. Roomster má ale praktičtější karoserii a, jak tomu bylo i dosud, standardem je u něj silnější provedení motoru HTP o výkonu 51 kW.

Základní výbav sestává ze čtyř airbagů, volantu nastavitelného ve dvou osách, posilovače řízení, přípravy pro rádio a systému posunu zadních sedadel VarioFlex. Již v této výbavě lze Roomster volit se všemi motory.

Největší zájem zákazníků přitáhne zvýhodněná verze Easy Plus, která dále za příplatek 10 tisíc Kč přidává klimatizaci, centrální zamykání a elektrické stahování oken. Dodává se jen s motorem 1,2 TSI (63 kW) a s uvedenou výbavou ji pořídíte za 294.900,-Kč.

Vozy se základním motorem 1,2 HTP a se čtyřválcem 1,2 TSI (63 kW) jezdí standardně se 14palcovými koly a pneumatikami 175/70 R14

Prvky výbavy Easy Plus (klimatizace, centrální zamykání, elektrické stahování oken) již nechybí ve standardu verze Style. Tato výbava dále přidává multifunkční displej MFA, interiérový paket chrom, přední projektorové světlomety, přední mlhovky, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka s kryty v barvě karoserie. Všechny motorizace jezdí na 15palcových kolech s pneumatikami 195/55 R15.

I pro tuto výbavu je v kombinaci s motorem 1,2 TSI na výběr paket Plus za příplatek 10 tisíc Kč. V tomto případě přidává rádio (jinak +5.500,- Kč), 15palcová litá kola, SunSet a zadní parkovací senzory.

Pro střední výbavu Style je nabízena široká škála prvků na přání. Navigační systém Amundsen se nyní prodává jen za 13.700,-Kč, vyhřívání předních sedadel stojí 5.100,-Kč, stejně jako alarm.

Atractive již nabízí ESP standardně pro všechny motorizace (jinak +16.800,- Kč), dále litá kola, střešní ližiny, elektronicky řízenou klimatizaci Climatronic, elektrické stahování zadních oken, 2dinové rádio s osmi reproduktory, Maxi DOT, nepřímou kontrolu tlaku v pneumatikách, přední loketní opěrku atd. Černý interiér Onyx-Onyx je možno bez příplatku vyměnit za béžový.

Škoda Roomster 2010 - ceny na českém trhu
Motory1,2 HTP1,2 TSI (63 kW)1,2 TSI (77 kW)1,6 TDI CR1,6 TDI CR
Převodovka5M5M5M (7DSG)5M5M
Zdvihový objem [cm3]11981197119715981598
Válce/ventily3/44/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]51/540063/480077/500066/420077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]112/3000160/1500–3500175/1550–4100230/1500–2500250/1500–2500
Max. rychlost [km/h]159172184 (184)-181
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,912,610,9 (11,0)-11,5
Komb. spotřeba [l/100 km]6,25,75,7 (5,7)-4,7
Cena Easy [Kč]269.900,-284.900,-319.900,-380.900,-400.900,-
Cena Easy Plus [Kč]-294.900,----
Cena Style [Kč]299.900,-314.900,-349.900,-410.900,-430.900,-
Cena Style Plus [Kč]-324.900,----
Cena Atractive [Kč]339.900,-354.900,-389.900,-450.900,-470.900,-
Cena Scout [Kč]-334.900,-369.900,-430.900,-450.900,-
Cena Praktik [Kč]237.881,-252.881,--348.881,--

Příplatek za převodovku DSG je ve všech stupních výbavy 35 tisíc Kč. Za metalické barvy se připlácí 11.000,-Kč, odlišně lakovaná střecha (bílá, černá, stříbrná) přijde na 6.000,-Kč u nemetalických odstínů základní barvy, resp. na 16.000,-Kč u metalíz.

Témata
Avatar - Emel
2. 4. 2010 10:06
Re: Kdo umí, ten umí
Není co, Venga v tom testu dopadla dobře... tentokrát sice nevyhrála, ale podala vyvážený výsledek a s nejnižší cenou skončila na druhém místě.
Avatar - Slavek-TDM
2. 4. 2010 06:50
Re: Docela hustý příplatek za diesel
Tak nemusi, jo? >:D E5 je sice v kapse (i diky seriovym DPF), AdBlue je dalsi krok, ale pak vidim problem...
2. 4. 2010 06:47
Re: Kdo umí, ten umí
Tomu se u nás v kraji říkalo utěrka. To bylo od tebe snad až příliš kruté... :-) Teď se jistě dočkáme nářků, že němečtí soudruzi jsou zaujatí...
2. 4. 2010 00:24
Re: Hlouposti v článku
Ale ale, urazil jsem členy tvojeho kmene? Sorry, ale co takle něco k věci...
Avatar - miromen
1. 4. 2010 22:43
Re: 1,2 TSI
Tento članek je předevšim o TSI nebo se mylim ?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku