Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Scala jako kombík a liftback? Takto vypadají další karosářské varianty

David Bureš David Bureš 15. 10. 2019 • 08:42
11
12
Zobrazit náhledy (11)
Škoda Scala Combi Škoda Scala Liftback Škoda Scala Liftback Škoda Scala Liftback Škoda Scala Liftback Škoda Scala Liftback

Škoda Scala na rozdíl od předchůdce přijela v jediné karosářské variantě. Jak ale ukazují vize českého grafika, možná je to škoda.

Mladoboleslavská automobilka Škoda letos na evropských trzích nahradila Rapid modelem Scala. Ten přijel s novým designem a moderní technikou díky platformě MQB A0, avšak v jediné karosářské verzi. Zatímco Rapid byl u nás dostupný jako liftback a hatchback (Rapid Spaceback), novinka je výhradně pětidveřovým hatchem. Přestože se s další karosářskou variantou nepočítá, nebrání to grafikům je navrhnout.

Mezi takové šikovné grafiky patří i Jan Lušovský, zveřejňující svá díla na stránkách Hezčíauta.cz. Ten se rozhodl navrhnout Scalu také ve formě liftbacku (tudíž ve formě přímého nástupce Rapidu) a kombíku. Přestože taková provedení s největší pravděpodobností nikdy nevzniknou – příliš by konkurovala větší Octavii – Lušovského práce ukazuje, že by měla co do sebe.

Obzvlášť Scala Combi by si podle nás své zákazníky našla – už jen kvůli tomu, že se v příští generaci už nepočítá s Fabií Combi. Kompaktní kombík by tak mohl být více než důstojným nástupcem tohoto oblíbeného rodinného auta.

Jak jsme ale uvedli, jedná se jen o vizi nadaného grafika. Škoda v případě Scaly počítá s jedinou karosářskou variantou, pětidveřovým hatchbackem, jakožto nástupcem Rapidu Spaceback. To však neznamená, že by na tuto kategorii automobilka rezignovala. Pro ruský trh totiž chystá další kompakt, nejspíše s karoserií sedan, který nadále ponese jméno Rapid. Představen bude ještě během letošního roku.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Emel
Re: Combi bych bral
| 16. 10. 2019
Cena pod 300 není realistická, pokud Hyundai stlačilo i30 na 320, tak to podle mě prodávají pod náklady a není to zdravé. Kombík v rozumné výbavě a s motorem typu 1.0T přes 100k by měl být 400 (i30 v tom základu má ocelové 15" a halogeny).

Superba... to si úplně nemyslím. Jo, je tam nějakej kus komfortu (třeba akustickýho) navíc, ale myslím, že pro kupce ojetiny to nestojí za vyšší servisní náklady na auto střední třídy. Obzvlášť když Octavia velikostně skoro všem vyhoví.
Re: Takto vypadají další karosářské varianty?
| 16. 10. 2019
A ty kombíky Scaly co jezdí už asi měsíc kolem vrchlabského závodu budou asi přeludy. Se spíš divím, že to je "takové překvapení".
Combi bych bral
| 16. 10. 2019
Kdyby bylo combi s led světly, litými koly, klimou do 300.000 a konkurovalo to i30 tak do toho jdu. Octavia je šíleně drahá a tohle by za úvahu stálo.

Jinak každý asi radši koupí vyšší třídu ale ojeté auto jako já Superba
Avatar - 3_diamanty
aky by aj mal zmysel
| 15. 10. 2019
kombik od scaly vedla octavky kombi? ziaden... k comu taketo vymysly :'-(
Avatar - fostek
Re: A je to tady
| 15. 10. 2019
Jj, učiliště bývá z nejhorších... :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku