Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti Greenline s motorem 1,6 TDI CR (77 kW)

Ondřej Láník
Diskuze (41)
Škoda veze do Paříže novou flotilu úsporných turbodieselů.

Absolutní novinkou bude úsporná verze malého SUV Yeti, která dostane poprvé menší čtyřválcový turbodiesel. Kdo chtěl dosud Yetiho s motorem TDI musel volit některý z dvoulitrových turbodieselů, po letošním autosalonu v Paříži se ale uvolňuje cesta k nižší ceně i nižší spotřebě.

Škoda Yeti Greenline dostane motor 1,6 TDI CR (77 kW), který pohání úsporné verze Octavie i Superbu. Nejvyšší výkon je k dispozici ve 4400 min-1, točivý moment vrcholí 250 Nm mezi 1500 a 2500 min-1. Úsporný Yeti dosahuje kombinované spotřeby 4,6 l/100 km. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 12,1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 176 km/h.

V Paříži se poprvé ukáže taky Superb Greenline (liftback i kombi) se stejným motorem. Jeho kombinovaná spotřeba činí 4,4 l/100 km.

Součástí balení Greenline jsou nové systémy start-stop a rekuperace brzdné energie. Filtr pevných částic je dnes již standardem napříč celou naftovou modelovou řadou Škody.

Ondřej Láník
Diskuze (41)
24. 9. 2010 11:06
Re: Jiný názor...
tu fabiu sdi ma trest za to, ze sa zle ucil??? Ked pozeram zrychlenie, tak do kolonky 0 - 100 mali napisat sotva a 0- 120 mozno, podla pocasia. To ze to nezere a ten motor je nezmar je fakt, ale zaroven to ani nejde
24. 9. 2010 08:10
Re: Jiný názor...
>:D >:D Napadlo tě někdy, že se diesel a benzín dost zásadně liší principem činnosti z čehož plynou třeba tebou právě zmiňované kompresní poměry.
Pokud by stará "dobrá" SDI žrala víc, bylo by něco špatně. Když motor nemá výkon, nemá co žrát.
Avatar - strýček BOB
24. 9. 2010 08:06
Re: "Básnik" potvrdzuje ...
Aha, no jo, máš pravdu, netušil jsem, že Kia montuje do ceedu dvojlitr.
23. 9. 2010 22:34
ekologický SUV
to je oxymorón >:D
23. 9. 2010 22:33
Re: Paradny Yeti
vždyt to vypadá jak lada niva s předkem od fábie