Spy Photos: Přísnější pohled modernizovaného Volkswagenu Multivan
I užitková auta stárnou, a když jde navíc o populární model Volkswagenu, který v západní Evropě plní roli firemního mikrobusu nebo rodinného minivanu vyráběného ve velkých sériích, je to už dobrý důvod pro alespoň dílčí omlazení designu. Hranaté utilitární tvary naštěstí nestárnou až tak rychle jako ty líbivě zakulacené, takže se proměna soustřeďuje vlastně jen na příď vozu.
Nové fotografie ukazují Multivan po faceliftu téměř bez kamufláže. Velký Volkswagen T5 dostane nová přední světla, masku a nárazník, který by měl automobil působící na trhu od roku 2003 přiblížit současnému stylu nových osobních Volkswagenů. Nová jsou také vnější zpětná zrcátka. Jestli se facelift bude týkat všech provedení ale není jisté.
Pravděpodobná je také modernizace motorové palety, která bude muset výhledově plnit emisní normu Euro 5. Z důvodu snižování flotilové spotřeby bude vidlicový šestiválec 3,2 V6 nahrazen známým čtyřválcem 2,0 TFSI známým z Golfu. Budoucnost naftových pětiválců je zejména v delším období nejistá.
Osobních verzí T5 se prodává výrazně více než těch užitkových. Loni bylo v Hanoveru vyrobeno přes 123 tisíc Multivanů, Caravelle a Transporterů Kombi. Užitkových provedení vzniklo přes 90 tisíc kusů. Volkswagen T5 je nejdůležitějším výrobkem užitkové odnože VW. Levnějších a menších Caddy a Caddy Kombi se vyrábí méně (loni 82 tisíc Caddy a 77 tisíc Caddy Kombi).