Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Steinmetz Vectra Caravan – doplnění nabídky

Miroslav Kudělka
Diskuze (4)
Jelikož Opel doplnil modelovou řadu Vectra o provedení kombi, je téměř povinností největšího úpravce těchto vozů nabídnout možnost jeho dodatečné individualizace.

Steinmetz se u kombi Vectra Caravan tradičně zaměřil na komplexní nabídku úprav jak optických tak i technických. Úpravy motorů se soustředily na vznětové agregáty, které byly doplněny přídavnou řídící jednotkou. Její aplikace přinesla výrazné zvýšení výkonu i točivého momentu. U motoru 2,2 DTI vzrostl výkon z 92 kW na 110 kW (150 k) a točivý moment vyskočil na hodnotu 330 Nm při 2200 ot/min. U většího motoru 3,0 CDTI se výkon zvedl ze 130 kW (177 k) na 147 kW což je kulatých 200 koní. Točivý moment se zvedl ze 370 Nm na mamutích 440 Nm. Zvýšenému výkonu dodává patřičný zvuk nový koncový díl výfuku s typickou dvojitou koncovkou lichoběžníkového tvaru. Je možné i jejich zdvojené použití a záď potom zdobí čtveřice lichoběžníkových trubek.

Pro podvozek byla zvolena kombinace původního systému IDS a jeho snížení. Celá elektronika byla důkladně sladěna s novým odpružením na severní smyčce slavného Nürburgringu. Zvýšená sportovní výkonnost by neměla být na úkor pohodlí. V nabídce je řada hliníkových kol ať již jednodílných ST1, nebo dělených ST3 o rozměrech 7,0J x 16 až 8,5J x 18. Ty největší jsou obuty do pneumatik 235/40 R 18. Nová velká kola podtrhují také sportovní vzhled jemuž navíc napomáhá řada aerodynamických doplňků. Přídi dominuje typická mřížka chladiče a nový přední spoiler. Boky vozu zdobí nástavce prahů a nová elektricky ovládaná a vyhřívaná sportovní zpětná zrcátka. Linii střechy prodlužuje zadní spoiler zvyšující přítlak zadní nápravy a nové koncovky výfuku lemuje přídavný spoiler pod zadním nárazníkem. Celek doplňuje hliníkové víčko nádrže a polepy boků vozu.

V interiéru je použit hliník na hlavici řadící páky, madlo ruční brzdy, opěrku pro levou nohu a samozřejmě na pedálech. Nemohou také chybět koberečky s ocelovým logem úpravce.

Miroslav Kudělka
Diskuze (4)