Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru B9 Tribeca: od října za 1,25 milionu Kč

Ondřej Láník
Diskuze (56)
Ve srovnání s dosavadními Subaru je Tribeca výrazně rozměrnější. Na délku měří 4,857 m, na šířku 1,878 m a na výšku 1,686 m, rozvor činí 2,750 m. Vnitřní prostor tedy svou variabilitou a rozměry připomíná spíše velkoprostorový automobil.

Do Evropy se letos na podzim dostane upravená verze velkého SUV původně určeného americkému zákazníkovi. Tribeca (zkratka z Triangle Below Canal Street - část Manhattanu) je sedmimístné SUV, které má samozřejmě symetrický pohon všech kol. Technicky vychází z Outbacku, s nímž sdílí podvozkovou platformu.

Ve srovnání s dosavadními Subaru je Tribeca výrazně rozměrnější. Na délku měří 4,857 m, na šířku 1,878 m a na výšku 1,686 m, rozvor činí 2,750 m. Vnitřní prostor tedy svou variabilitou a rozměry připomíná spíše velkoprostorový automobil. Příplatkovou třetí řadu sedadel je možno sklopit, čímž vznikne rovná podlaha rozměrného zavazadelníku.Nastupování a dnes tolik žádanou variabilitu usnadňuje možnost posunu druhé řady sedadel v rozsahu 20 cm.

Evropská verze má elektricky sklápěná vnější zpětná zrcátka, vyšší hmotnostní limit pro tažení přívěsu, přepracovanou brzdovou soustavu a evropské naladění podvozku.

Pohon 1925 kg těžkého Subaru má na starost šestiválec boxer o objemu 3,0 l, který je znám z vrcholných luxusních verzí Legacy nebo Outbacku. Ve Tribece dosahuje nejvyššího výkonu 180 kW při 6600 ot./min, křivka točivého momentu má vrchol 297 Nm při 4200 ot./min. Automobil je dodáván mj. s pětistupňovou automatickou převodovkou, osmnáctipalcovými koly a stabilizačním systémem. Symetrický pohon všech kol rozděluje sílu motoru na kola v poměru 45:55 % ve prospěch zadní nápravy, ale v případě potřeby se tento poměr samočinně mění.

V České republice bychom se měli Subaru B9 Tribeca dočkat v říjnu 2006. Podle našich informací budou v nabídce tři výbavové stupně v cenovém rozmezí 1,25 až 1,48 milionu korun. Objednávky lze podávat u dealerů již nyní.

Ondřej Láník
Diskuze (56)
17. 8. 2006 00:25
Re: bez titulku
Nezajímám se o to.
16. 8. 2006 23:35
Re: bez titulku
V nové generaci to bude vyřešeno.
16. 8. 2006 23:17
Re: Uff...
Jo, bez nafty nemá šanci.
16. 8. 2006 23:15
Re: bez titulku
Včera jsem byl ve Volvu a vzal si tam novej katalog na XC90... je to opět dokonale udělané, nafocené... Slyšel jsem, že když ten D5 zatneš... je s tím i zábava... ale pro XC90 je to málo... přeci jen ta váha potřebuje přes 200 koní. V max výkonu je v XC70... a dávaj ho (redukovanej) i do 40/50... V XC70 je to optimum.
16. 8. 2006 23:10
Re: Ošklivé kačátko
:-) To je fakt :yes: