Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Impreza 2006 na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (178)
Subaru, kterému dělají pověst nejsilnější vrcholné verze WRX a WRX STI, se k nám dostává v nejnovějším provedení, jako model 2006. Ceny jsou v porovnání s předchozím provedení nepatrně vyšší, ale přidaná hodnota nad tímto navýšením převažuje.

Subaru, kterému dělají pověst nejsilnější vrcholné verze WRX a WRX STI, se k nám dostává v nejnovějším provedení, jako model 2006. Ceny jsou v porovnání s předchozím provedení nepatrně vyšší, ale přidaná hodnota nad tímto navýšením převažuje.

Impreza model 2006 přichází po podzimní premiéře na český trh. Od předchozí Imprezy se novinka liší na první pohled uhlazenějšími rysy karosérie, ale také řadou nových detailů. Jde zejména o novou firemní masku, která se odvolává svým tvarem čelního profilu letadla, na bohatou leteckou historii firmy. U běžných Imprez je mřížka na přídi plastová, u přeplňované verze pak ocelová. Místo dosavadních dvou různých verzí sacího otvoru pro mezichladič na kapotě je již pouze jediná vystupující jen 66 mm nad úroveň kapoty. U Imprezy WRX STI je použito střešní křídlo, spojler a difuzér pod vozem.

Namísto motoru 2,0 l turbo, který se používal u modelů WRX STI a WRX, nastoupil výkonnější motor 2,5 l turbo. V ostatních modelech se používá nově vyvinutý motor SUBARU BOXER 2,0 l DOHC (motor 1,6 l se již nebude dodávat), který celé modelové řadě vtiskne ostřejší sportovní charakter. Stejný motor má pod kapotou také nedávno představený Forester 2006.

Model WRX STI má vysocepřeplňovaný motor o objemu 2457 cm3. Největší výkon resp. točivý moment činí 206 kW při 5600 ot/min, 392 Nm při 4000 ot/min. Model WRX má stejný přeplňovaný motor s největším výkonem 169 kW při 5600 ot/min a točivým momentem 320 Nm při 3600 ot/min.

Kompletní sportovní modelovou řadu nyní tvoří pouze modely s motory DOHC. Na vyšší úroveň se také dostal mechanismus řidičem ovládaného mezinápravového diferenciálu DCCD (Driver‘s Control Centre Differential).

K dalším změnám patří použití předních xenonových světlometů doplněné výsuvnými ostřikovači předních světlometů (standardní výbava u WRX STI/ WRX, u volitelná výbava u 2,0R). Boční airbagy SRS, které přispívají k větší bezpečnosti.

Subaru Impreza 2006 - Ceny na českém trhu
Subaru Impreza SedanVýkonMax. rychl.[km/h]Zrychl. 0-100 km/h [s]Cena N1*Cena [Kč]
2,0 R Active118 kW2108,8-648 800
2,0 R Active AT118 kW19111,6-688 800
2,0 R Comfort118 kW2108,8-698 800
2,0 R Comfort AT118 kW19111,6-738 800
2,5 WRX169 kW2305,9-934 800
2,5 WRX SUN169 kW2305,9-969 800
2,5 WRX STI206 kW2555,4-1 268 800
Subaru Impreza KombiVýkonMax. rychl. [km/h]Zrychl. 0-100 km/h [s]Cena N1*Cena [Kč]
2,0 R Active118 kW2038,8578 823,45658 800
2,0 R Active AT118 kW18711,6612 436,89698 800
2,0 R Comfort118 kW2038,8620 840,25708 800
2,0 R Comfort AT118 kW18711,6654 453,70748 800
2,5 WRX169 kW2306,1822 520,92948 800
2,5 WRX SUN169 kW2306,1848 571,34979 800

* Cena v Kč bez DPH

Ondřej Láník
Diskuze (178)
25. 11. 2005 23:41
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
Tohle jsem naposledy dělal ve Škoda 100 někdy v roce 1972... blikalo se na stejný barvy... žádný MOMO ale nebylo... Jestli zvedáte ukazováček a malíček tak jste pěkná subaruparta :-)
25. 11. 2005 20:50
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
:-) Možné je úplně všechno... jsem pro každou špatnost ;-) :yes: Nakonec, mohu ho prubnout... pak napíšu.
25. 11. 2005 18:11
POD SMARTEM - 4 MEGA....
25. 11. 2005 18:04
TOHLE CHCE SHRNOUT
Velké téma o velké káře a o velkejch šoférech. Tak to má být. Tedy, zajímavé je, že Impreza přitahuje velký lidi. Kolega nahoře se svejma 195cm prej v Impreze vo to přišel na st*jáka :-) , tak to mrkám... druhej prej v tom vozí dvoumetrovýho mechanika... no, možný je všechno, ale tohle jsem tedy nečekal... Jinak cením moc vklad Jirky, kterej asi jako jeden z mála tady ví, proč s ním jezdí i přes den ;-) Určitě to bude parádní svezení... Stále se tu opakuje ten evergreen o čtyřkolce Subaru... určitě uchvatné. Jsem potěšen, že se tu objevily i příspěvky "Subarusrdcařů". To je fajn... ctít značku... Já sice budu tady makat na poevropštění jejich srdéček (vždyť Guru jede taky na čtyřech), ale i tak se tyhle srdeční příspěvky počítaj. Osobně bych nezkoušel, kdo je tvrdší, zda předek Imprezy či dědek od vedle, ale jestli ten čumák udělali kvůli tomu dědkovi, tak před Subaru hluboce smekám... je vidět, že i tam daleko se začíná myslet na bezpečnost těch kolem. Tak brav... nene, to ať napíše jinej. Já píšu - OK Imprezo, máš respekt. :yes:
25. 11. 2005 16:50
Re: Hmmmmmmmm
>:D :yes: