Subaru představilo novou sérii vtipných reklam. V hlavních rolích jsou psi
V sérii několika reklam pro americký trh se objeví modely Crosstrek, Impreza, Ascent, Forester i Outback.
Americké zastoupení značky Subaru oživilo sérii populárních reklam „Dog tested. Dog approved,“ ve kterých si hlavní roli střihla psí rodinka, tvořená zlatými a labradorskými retrívry. Ti v šesti spotech originálně představují šest modelů z aktuální nabídky, vždy s milou dávkou humoru.
Ve spotu na Subaru Crosstrek je vychvalována velká dotyková obrazovka multimediálního systému, kterou by mohly klidně ovládat i psí tlapy. Spot prezentující Subaru Ascent se třemi řadami sedadel zase zdůrazňuje schopnost utáhnout až 2.250 kilogramů, díky čemuž může posádka kempovat i v „boudě“ na kolech.
Spot nazvaný Toys, ve kterém si hlavní roli střihlo Subaru Forester, zdůrazňuje schopnost vozu poradit si s různými typy terénu díky symetrickému pohonu všech kol. Ve spotu College si hlavní roli střihlo Subaru Impreza RS, jakožto ideální kompaktní vůz pro stěhování z domova na vysokoškolskou kolej.
V dalším spotu, který se opět věnuje kempování, vidíme Subaru Crosstrek v dobrodružnější verzi Wilderness se střešním stanem. Psi do něj stoupají pomocí speciální rampy, po uzavření pak zamezí návštěvě nezvaného hosta. Podobný smysl přitom mají i klasické střešní stany. Poslední spot je věnován modelu Outback, ve kterém se psí rodina odvážně postaví psí motorkářům.
Subaru se zkrátka nestydí ukázat, že své modely cílí především na rodiny, které se snaží oslovit důrazem na bezpečnost a praktičnost. Automobilce se navíc daří – prodeje 354.481 kusů od ledna do července 2023 totiž znamená meziroční zlepšení o 16 procent. Nejprodávanějším modelem je rodinné kombi Outback, následované Crosstrekem a Foresterem.