Subaru v Ženevě 2007
Subaru Boxer Turbo Diesel
Subaru sice představilo svůj vznětový motor typu Boxer, ale v tiskové zprávě k němu neuvádí prakticky žádné podrobnější technické údaje. Automobilka pouze slibuje velmi nízkou hladinu hluku a vibrací a také vysoký výkon dostupný v nízkých otáčkách. Oficiálně Subaru potvrdilo, že na evropské trhy tento motor dorazí v roce 2008.
Podle neoficiálních zdrojů má být turbodiesel čtyřválec s objemem pravděpododobně 2,2 litru, systémem vstřikování paliva common-rail, turbodmychadlem umístěným pod motorem a maximálním výkonem okolo 125-132 kW.
Subaru R1e
Ani k tomuto vozu se Subaru neobtěžovalo stvořit obsáhlejší tiskovou zprávu. Uvádí pouze, že v současnosti existuje deset těchto automobilů, které používá v každodenním provozu společnost Tokyo Electric Power Company (TEPCO). Tato firma je partnerem Subaru při vývoji modelu R1e, jenž chce automobilka na japonském trhu nabízet jako vůz na krátké cesty.
TEPCO pro R1e vyvinula vysokorychlostní nabíječku, která umožňuje nabití na 80% za méně než 15 minut.