Suzuki Ignis má po faceliftu. Vylepšený mildhybrid nově doplňuje o CVT
Design modernizovaného Suzuki Ignis nadále zachovává jeho charakteristické prvky. Jemné retuše vzhled pak doplňuje vylepšené mildhybridní ústrojí.
Miniaturní crossover Suzuki Ignis se na českém trhu prodává od jara 2017, v Japonsku ale debutoval už o rok a půl dříve, a tak letos nastává nejvyšší čas na jeho modernizaci. A právě té se nyní Ignis dočkal. Designové retuše doplňují i technické úpravy.
Modernizovaný Ignis na první pohled poznáte díky nové masce chladiče s pěti otvory po vzoru SUV značky. Změnily se však i nárazníky, které miniaturní crossover dále přibližují světu SUV. Celkově hravý charakter si ale Ignis zachoval i nadále.
Naopak interiér se měnil jen v detailech, koncepce jednoduché palubní desky s volně stojícím displejem infotainmentu zůstala zachována. Suzuki zmiňuje nový přístrojový štít s kontrastem černé a bílé barvy, jiné jsou i nabízené barevné kombinace.
Důležitou změnu pak najdeme též v útrobách. Už od loňského podzimu Ignis na českém trhu pořídíte výhradně jako mildyhbrid, což se s faceliftem nijak nemění. Jen ústrojí se srdcem v podobě motoru 1.2 DualJet (K12D) automobilka dále vylepšila.
Dvanáctistovku s elektrickým variabilním časováním ventilů VVT a variabilní olejovou pumpou doplňuje inovované ústrojí s novou lithium-iontovou baterií, jejíž kapacita vzrostla z 3 na 10 Ah. Systém tak zvládne uložit více energie získané rekuperací během brzdění a používané třeba při opětovné akceleraci jako pomoc spalovacímu motoru. Novinkou je pak možnost připlatit si vedle manuálu také za převodovku CVT.
Suzuki Ignis se v modernizované podobě začne prodávat na jaře 2020.