Suzuki Kizashi jde do prodeje, zatím jen v Japonsku
Suzuki míří se sedanem Kizashi do střední třídy, vůbec poprvé v 54leté historii výroby osobních automobilů této značky. Nové vlajkové lodi se jako první dočkají zákazníci v Japonsku, během několika týdnů se rozeběhne prodej také v Severní Americe. Současně s uvedením na trh automobilka také odtajnila bližší technické údaje.
Čtyřválcový motor 2,4 VVT dosahuje nejvyššího výkonu 138 kW při 6500 min-1 a točivý moment vrcholí 230 Nm při 4000 min-1, pohonná jednotka je tedy naladěná na mírně vyšší parametry než stejný agregát v Grand Vitaře (124 kW, 227 Nm). Standardem v Japonsku je převodovka CVT s proměnlivým převodem v rozsahu 2,349-0,394 a stálým převodem 5,798. Na výběr je pohon předních kol nebo připojitelný pohon všech kol.
Kizashi je dlouhé 4650 mm, široké 1820 mm a vysoké 1480 mm. Karoserie sedí na platformě s rozvorem náprav 2700 mm (o 20 cm více než má SX4 sedan), rozchod kol je u obou náprav 1565 mm, světlá výška je 145 mm. Kizashi váží 1490 kg, s pohonem všech kol 1560 kg.
V Evropě by se mělo Kizashi představit na ženevském autosalonu v březnu 2010, předpokládá se také nasazení dieselového motoru, klíčového pro působení na evropských trzích.