Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki RM-Z450: Zůstalo jen jméno a trocha žluté barvy

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 26. 8. 2017
18
1
Zobrazit náhledy (18)
Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450 Suzuki RM-Z450
Suzuki pro modelový rok 2018 připravilo kompletně nový vrchol své nabídky motokrosových motocyklů, který se svým předchůdcem sdílí prakticky jen jméno a tradiční žlutou barvu.

Suzuki v současnosti motokrosovým jezdcům nabízí juniorský model RM85 ve dvou verzích, který je ideální pro mladé začínající jezdce, zatímco pokročilým je určena dvojice RM-Z250 a RM-Z450.

Vrchol v nabídce motokrosových motocyklů japonské značky v podobě modelu RM-Z450 poslední dobou čelil kritice a byl označován za zastaralý. Suzuki se i proto pustila do vývoje zcela nového stroje a výsledkem je motocykl, s nímž tovární tým již získal první úspěchy na závodních tratích.

Nová generace Suzuki RM-Z450 se může pochlubit kapalinou chlazeným čtyřtaktním DOHC jednoválcem o objemu 449 cm3, u nějž tradičně neuvádí nejvyšší výkon a ani točivý moment, ale zmiňuje zásadní zlepšení odezvy plynu i průběh točivého momentu.

Kompletně nový je i rám, který vyniká o 700 g nižší hmotností oproti svému předchůdci při vyšší tuhosti. Podobně je na tom i nová o 100 g lehčí zadní kyvná vidlice. Podle materiálů značky Suzuki má nový rám spolu s novou zadní vidlicí přispět k lepší ovladatelnosti v zatáčkách a zároveň vyšší stabilitu.

Komponenty odpružení pochází z produkce značky Showa. Vpředu je nyní nová vidlice s olejovou náplní namísto předchozího řešení, využívajícího vzduchu. Dozadu zamířila stavitelná jednotka Showa BFRC.

K dosažení co nejlepších jízdních výkonů pak mají přispět i nová lehčí kola obutá do pneumatik Bridgestone Battlecross X30 o rozměrech 80/100-21 51M vpředu a 110/90-19 62M vzadu.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

nová vidlice
kalousek
| 26. 8. 2017
Citace: "...Vpředu je nyní nová vidlice s olejovou náplní namísto předchozího řešení, využívajícího vzduchu...."

Uf, chce tímhle snad autor článku naznačit, že u nové vidlice se k pružení využívá nestlačitelný olej a že stará vidlice byla mazána vzduchem ?? >:D

Vzduch i olej slouží ve vidlici k jiným účelům a jedno druhé nenahradí