Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Svolávačky se netýkají jen běžných smrtelníků. Bugatti musí opravit vadu v nových Chironech

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 8. 12. 2017
87
Zobrazit náhledy (87)
Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron bugatti novemodely supersport Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron
Technické patálie se občas nevyhnou ani těm nejprestižnějším značkám. Bugatti nyní svolává nejnovější Chirony, důvodem jsou vadné sedačky.

Neslýcháme o nich tak často jako v případě mainstreamových značek, přesto existují. Řeč je o svolávacích akcích luxusních automobilek, které sice své výrobky mnohdy tvoří v limitovaném počtu kusů, ale stejně se sem tam něco nepovede.

Francouzské Bugatti nyní svolává 47 exemplářů nového Chironu, důvodem jsou vadné části na držácích sedadel. Automobilka se s problémem snaží vypořádat tak, aby to vlastníky obtěžovalo co nejméně. Chiron naloží na nákladní vůz a odveze k nejbližším specialistům, kteří jej prozkoumají. Pokud najdou poškozené komponenty, vymění celou sadu sedaček.

Chiron se světu uvedl ve velkém stylu. Na frankfurtském autosalonu automobilka informovala o rekordu v disciplíně 0-400-0 km/h, jenž zaznamenal Juan Pablo Montoya. Bohužel pro Francouze se jen o pár dnů později našel přemožitel v podobě Koenigseggu Agera RS a čas záhy zvládli i vylepšit.

Model Agera RS zaznamenal před časem hned pět světových rekordů během jediného víkendu, přičemž jedním z nich je i nejvyšší rychlost sériově vyráběného auta. Bugatti chce svého konkurenta překonat v roce příštím, zatím čeká na zhotovení vhodných pneumatik.

Připomeňme, že v Chironu pracuje osmilitrový šestnáctiválec se čtyřmi turbodmychadly, jenž poskytuje výkon 1500 koňských sil a 1600 N.m točivého momentu v pásmu od dvou do šesti tisíc otáček. Není divu, že zrychlení na stovku trvá pouhých 2,5 sekundy, na dvou stovkách jste za 6,5 sekundy a akcelerace na magických 300 km/h trvá 13,6 s. Aktuálně Bugatti uvádí maximální možnou rychlost 420 km/h.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor