Tahle vypadá nejdražší Škoda Kodiaq RS. Stojí ranec, uveze ale sedm lidí
Škodovka spolu s ceníkem zveřejnila také konfigurátor sportovní verze SUV Kodiaq s tradičním přídomkem RS. Základní cenu 1.470.000 Kč několik příplatků vyhnalo ještě pěkně vysoko.
Slovem „sportovní“ se dnes v automobilovém kdeco. Dokonce i velká elektrická SUV o hmotnosti malého rodinného domku. Velká a poměrně těžká je i Škoda Kodiaq RS, té ovšem budiž ke cti, že místo elektřiny spoléhá na čistě zážehový čtyřválec 2.0 TSI o výkonu 195 kW. Sportovně-užitkový vůz o hmotnosti minimálně 1828 kilogramů na českém trhu začíná na 1.470.000 Kč.
Poměrně hezky vybavený standard ovšem můžete několik dalšími příplatky ještě o několik set tisíc korun navýšit. Ostatně sami si to můžete v konfigurátoru Škodovky vyzkoušet.
Já tentokrát vsadil na osvědčenou strategii a „svůj“ Kodiaq RS naložil všemi dostupnými prvky (vyjma příslušenství a prodloužených záruk apod.). Výsledkem je exemplář v červeném laku Velvet (15.000 Kč) za 1.649.600 korun.
Příplatek téměř 180 tisíc proti základu jde na vrub akčnímu paketu Family za 12 tisíc, který obsahuje rolety zadních oken, ochranu dveří před poškozením při otevírání, zadní boční airbagy a držák na tablet. Dalších 32.000 Kč stojí elektricky sklopné tažné zařízení s funkcí Trailer Assist, variabilní síťová dělící stěna vyjde na 5700 korun. Za 40 tisíc můžete mít panoramatickou střechu, třetí řada sedadel stojí 22.000 Kč, za nezávislé topení dáte 32.900 korun, interiér RS Suite kombinující pravou kůži s umělou vyjde na 20 tisíc.
Naopak například integrovanou navigaci, head-up displej, maticové přední LED světlomety s vykrýváním okolního provozu a další prvky máte již ve standardu.