Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tesla posiluje, přibrala zaměstnance Facebooku či Googlu

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 31. 5. 2018 • 01:33
19
28
Zobrazit náhledy (19)
Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 crashtest tesla elektromobil alternativnipohony Tesla Model 3 Tesla Model 3
Tvůrce elektrických aut se stále potýká s výrobními nedostatky, pomoci by mohly nové posily, které do automobilky míří z velkých světových společností.

Automobilka Elona Muska už se dostala z nejhoršího „výrobního pekla“, ale z linek stále nesjíždí tolik elektromobilů, kolik nám Tesla v minulých měsících slibovala. Kromě toho (a stále nejasné finanční situace) se musí značka vypořádat i s tím, že jí roste konkurence. Na trh s elektrickými vozy totiž míří věhlasnější značky, jako třeba Jaguar s modelem I-Pace.

Aby se Tesla s rostoucí konkurencí vypořádala, rozhodla se přibrat nové zaměstnance s bohatými zkušenostmi. Jedním takovým je třeba James Zhou, jenž před časem zastával významnou roli ve finančním oddělení koncernu GM a nově se stane finančním ředitelem Tesly.

Další posilou je Neeraj Manrao, bývalý manažer technologických operací společnosti Apple, jenž bude v novém působišti zodpovědný za věci kolem energie. A třetím známým přírůstkem se stal Stuart Bowers, bývalý zaměstnanec sociální sítě Facebook. Tesle pomůže coby nový viceprezident inženýrství. Americká automobilka však posílila i v dalších odvětvích, nové tváře hlásí technologická, designérská i výrobní centra. Společnost tak chce udržet růst produkce, na němž má největší zásluhu Model 3.

Právě tento vůz se rodil ve velkých bolestech, nedařilo se plnit plány a výroba nabíhala hodně pozvolna. V minulém měsíci jsme se ale dozvěděli, že Tesla navýšila výrobu za první čtvrtletí letošního roku o 40 procent. Při plném náběhu chce Musk stavět pět tisíc těchto automobilů denně, aby uspokojil poptávku. Odhaduje se, že Tesla nyní kalkuluje se zhruba 400.000 objednávkami.

Související články

Témata
2. 6. 2018 16:36
Re: Jaguar věhlasná značka
Čínští výrobci jsou silně dotovaní státem, ten trh je daleko více pokřiven než v USA a EU, takže to bych moc nesrovnával.

McLaren Automotive bylo založeno (nebo nahradilo McLaren Cars) v roce 2010, ale firma jako taková existuje delší dobu než Tesla. McLaren Cars bylo založeno roku 1985. A propo, kolik vozů vyrábí McLaren a kolik Tesla? Tesla v současnosti vyrábí 100x více vozů než McLaren. Ale jasně, kdyby Tesla vyráběla 3000 vozů ročně jako McLaren, určitě by byla naprosto bez problémů schopná konkurovat gigantům typu VW. >:D

Tvůj šťouchanec těžce nevyšel. Stále čekám na tu inteligentní radu pro Muska, jak to tedy má vlastně a měl udělat.
1. 6. 2018 19:35
Re: Jaguar věhlasná značka
No Tesle zajistuji / budou zajistovat nesmrtelnost modely S3XY :-)

Model E ma bohuzel registrovany Ford, takze je z toho 3. ;-)
Avatar - Machýrek
1. 6. 2018 15:13
Re: He he he
Me zase pripadaji smesne vykriky typu:
"Kampaň proti EV a vodikovým autům bude jen do té doby, než vyrazí první skutečné německé elektrické auto. Pak to bude pro všechny nejlepší na světě"
Problem neni v Tesle nebo v BMW, ale v hlave nekterych mistnich diskuteru.
1. 6. 2018 14:44
Re: He he he
Hele ja mam BMW rad.

Ale rozhodne ne z duvodu spolehlivosti nebo kvality, treba interieru ;-)

S predchozim textem souhlasim. Argumenty proti elektro jsou vetsinou smesne :-)
Avatar - Machýrek
1. 6. 2018 11:38
Re: He he he
Tolik textu a pritom stacilo jen napsat, ze realnou zkusenost nemas ani s Teslou ani s tim BMW. A jeste travi cas zakladanim si dalsich uctu. Jdi se s tema autama radsi projet, pokud tedy vubec mas ridicak.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku