Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tesla si utahuje z Porsche. Nový Taycan Turbo S prý na Model S Performance nemá

Jan Zajíc Jan Zajíc 6. 9. 2019
36
6
Zobrazit náhledy (36)
Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan

Nové Porsche Taycan Tesle leží v žaludku. Americká automobilka totiž dělá všechno možné, aby ukázala, že konkurenční elektromobil je horší než Model S.

Na Instagramu například Tesla zveřejnila srovnání některých parametrů obou vozů. Vybrala si verze Taycan Turbo S a Model S Performance.

Z porovnání plyne, Tesla má delší dojezd, lépe zrychluje a má i větší maximálku. A také je levnější.

Model S Performance akceleruje z klidu na 60 mil v hodině (96 km/h) za 2,4 sekundy, Taycan Turbo S za 2,6 sekundy. Tesla jede až 262 km/h, Porsche pak 259 km/h. 

A dojezd? Tesla udává 365 mil (555 km) na jedno nabití, u Porsche pak 250 mil (402 mil). Mimochodem, německá automobilka při představení u Turbo S udávala dojezd 412 km (měřeno dle WLTP).

Příspěvek na Instagramu Tesly dále srovnává americké ceny. Model S Performance stojí 99.990 dolarů (asi 2,3 milionu korun), Taycan Turbo S 185 tisíc dolarů (4,3 milionu korun).

Porovnáním obou vozů však "rýpaní" ze strany Tesly nekončí. Šéf automobilky Elon Musk si utahuje také z označení Turbo - elektrický vůz samozřejmě turbodmychadlo nemá. A také slíbil, že Model S Performance pošle na Nürburgring, aby překonal nedávny rekord Porsche.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Papír snese všechno
| 11. 9. 2019
Stačí si přestat čechrat peří přes čísla na papíře a jít do reálu.
Tesla sice zvládne krásné časy zrychlení, ale zkuste si s ní chvilku zařádit, párkrát zrychlit na plný kotel a Tesla se hned přehřeje, takže přejde do sníženého výkonu.
Znám majitele Tesly S Performance, který má v 60 tisících km už třetí zadní motor, protože, dle vyjádření Tesly, "příliš" využívá potenciálu výkonu. Sice mu to mění v záruce, ale i tak to o něčem svědčí.
Nebo stačí zajít do nějakého fóra majitelů Tesel, kde řeší výměnu poloos po 80 tisících km, protože poloosy nejsou dlouhodobě stavěné na takový přenos výkonu (zejména Performance verzí).
Takže se fakt těším, až Tesla (doufám, že se sériovým modelem) se postaví na start Nürburgring a změří sílu a vytrvalost na okruhu.
Jsem fanda Tesly, plánuji si koupit místo i3 Teslu 3, ale i Musk by si měl pamatovat, že pýchá předchází pád. Je dobré si věřit, ale nesmí se to přehánět.
Avatar - skejpa
Re: Hehe
| 9. 9. 2019
Nechápu proč to vytáhl. Měl všechny trumfy v ruce. Lepší dojezd, lepší parametry i lepší cena. A on vytáhne nordschleife :D ... Podle mě tam Tesla nemůže vyhrát. Pak se vytáhne interiér a bude z toho ještě ostuda :D
Avatar - skejpa
Re: Klasika
| 9. 9. 2019
Nezobecňoval bych to. Poslední dvě Corvette už rozhodně nejezdí rychle jen v přímce :-)
Nadruhou stranu pochybuju, že by Tesla porazila Porsche na severní smyčce. Je možná rychlejší ale podvozek jistě nebude tak dobrý.
Hehe
| 7. 9. 2019
Co brani muskovi dat par kol na okruhu spolu s porsakem at vidime. Jenze pokud se pamatuji, naposledy tesla kdyzbzkousela zajet jedno kolo na nemeckem okruhu skoncila v plamenech
Heh
| 7. 9. 2019
Porsche má aspoň pěkný interiér.... Tesla je šrot....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku