Tohle monstrum není pro holky, i když je růžové. Tahle Cuda má 800 koní
Speciální Plymouth Cuda od Ringbrothers má osmiválec o 807 koních a všechnu brutální sílu přenáší na zadní kola přes klasický manuál.
Americká automobilová výstava SEMA už jede v plných otáčkách. Automobilky i specializovaní úpravci tam odhalují své nejnovější kreace a už jsme vám ukázali fantastickou tovární čtyřkolku od Toyoty na základech kupé GR86 i modernizovaný Nissan Skyline GT-R R34 a teď nás zaujal další povedený restomod. Ringbrothers v Las Vegas představují kultovní Plymouth Cuda s monstrem pod kapotou.
Ringbrothers uvádějí, že kompletní vývoj nového restomodu jim trval přes 5600 hodin. Sice to na první pohled nevypadá, ale v původní cudě nezůstal kámen na kameni. Základem novinky je vlastní šasi od specialistů Roadster Shop, s nímž se rozvor náprav prodloužil o 1,5 palce, tedy přibližně 3,8 centimetru. U všech čtyř kol HRE má stavitelný sportovní podvozek Fox RS SV a hřebenové řízení dodal Woodward.
Srdcem Plymouthu Cuda od Ringbrothers je kompresorem přeplňovaný 6,2litrový vidlicový osmiválec „Hellcrate“ od Moparu s maximálním výkonem 807 koní a točivým momentem až 972 newtonmetrů. Ten přenáší na zadní kola skrze šestistupňovou manuální převodovku Tremec TR-6060, samosvorný diferenciál Wavetrac a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2.
Radikálně vylepšená cuda pak nepochybně zaujme i svým stylingem, protože nese výraznou barevnou kombinaci s růžovým lakem a kontrastní černou kapotou i dalšími doplňky. V exteriéru ani relativně luxusním interiéru s bílou kůží navíc nechybí záplava karbonu a to včetně volantu. Ringbrothers sice neuvádějí, kolik za takovou přestavbu zaplatí zákazníci, ale s jistotou můžeme říct, že tahle cuda není tak moc pro holky, jak na první pohled vypadá. Je to chlapácká bestie.
