Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota C-HR přijíždí ve sportovně laděném kabátku GR Sport

Ondřej Mára
Diskuze (43)

Crossover ostře řezaných tvarů by měl ve výbavě GR Sport nabídnout ještě dynamičtější a exkluzivnější vzhled. Kromě toho ale Toyota představila i stylovější C-HR C-Hic.

Stejně jako Toyota Corolla, i crossover Toyota C-HR dostává speciální sportovně laděnou výbavu GR Sport, která by měla odkazovat na úspěchy sportovní divize Toytoa Gazoo Racing. Nechybí tak specifické barvy a doplňky, které by měla z C-HR GR Sport učinit ještě výjimečnější vůz na silnicích.

To je ostatně patrné již při pohledu na inovovanou příď, která dostala agresivnější přední spoiler, mřížku chladiče lemovanou tmavým chromováním a střed mřížky chladiče i rámečky mlhovek lakované pianovou černou. Zajímavou drobností jsou černě lakované kryty světlometů nebo černé pozadí znaku Toyoty.

Z bočního pohledu zaujmou především nové 19“ lité disky s unikátním designem, jak jinak než v černé barvě, nebo černě lakovaný detail ve spodní části dveří, který je opět lakován klavírní černou.  Vzadu stojí za pozornost jedinečná úprava dolní části nárazníku, černé lemování zadních světel v klavírní černi, emblém Toyoty s černým pozadím a samozřejmě nemůže chybět logo GR Sport.

Samotný vůz přitom může být lakován v celkem sedmi exkluzivních dvoubarevných kombinacích, včetně zcela nového a unikátní„Dynamic Grey“ šedé v kombinaci s černě lakovanou střechou. Uvnitř by měla Toyota C-HR GR Sport zaujmout především novým stříbrným dekorem „Cool Silver“ v kombinaci s Alcantarovým čalouněním. Čalounění je navíc ozdobeno šedým nebo červenýmprošíváním a logy GR Sport.

K menším detailům, které by měly podtrhovat sportovní charakter vozu, patří volant čalouněný perforovanou kůží s červeným prošíváním, volič převodovky s červeným prošíváním, tlačítko Stop-Start s logem GR Sport, speciální animace GR Sport při nastartování a samozřejmě nemůžeme opomenout ani specifické GR Sport plaketky.

Výbava modelů GR Sport by měla zahrnovat ztmavená skla, bezklíčový vstup a startování, dálkové LED světlomety nebo automatické sklápění zpětných zrcátek. Na seznamu příplatkové výbavy by pak neměl chybět audio-systém JBL nebo navigace.

Nová Toyota C-HR GR Sport by se však neměla vyznačovat pouze sportovnějším vzhledem, ale také sportovnějšími jízdními vlastnostmi. Toho mělo být dosaženo laděním sytému řízení, podvozku a především díky použití nových kol v kombinaci s novými pneumatikami.

Na speciální 19“ litá kola totiž automobilka obula prémiové pneumatiky Continental Premium Contact 6 o rozměru 225/45 R19, které by měly zlepšit přilnavost přední nápravy, zvýšit jistotu při zatáčení a omezit nedotáčivost.

Díky nízké váze by navíc nová kola s lepšími pneumatikami měla vážit méně, než v současnosti obouvané osmnáctky. Nízký valivý odpor pak zase znamená, že se příliš nezmění ani emise CO2. Pro zákazníky by však mělo být nejdůležitější, že provedené změny přinesou zlepšení jízdních vlastností bez omezení komfortu.

Kromě sportovně laděné C-HR GR Sport ale Toyota představila ještě jednu speciální verzi. Pod označením Toyota C-HR Executive se ukrývá elegantnější a výraznější verze, která se pokusí zaujmout například dvojicí speciálních dvoubarevných laků – včetně zcela nové brnzové barvy Oxide.

Video se připravuje ...

Exteriér by měl zaujmout ještě novými litými disky o průměru 18 palců s deseti paprsky, zatímco v interiéru na posádku čekají elektricky nastavitelná přední sedadla a šedě čalouněná stropnice.

Prodej sportovně laděné Toyoty C-HR GR Sport by měl být zahájen na jaře příštího roku, zatímco elegantnější Toyota C-HR C-Chic vyrazí do showroomů na vybraných rzích již v průběhu listopadu tohoto roku. Vše bude ale samozřejmě záležet na konkrétních trzích, stejně jak dosud nezveřejněné ceny.

Ondřej Mára
Diskuze (43)

Doporučujeme

Avatar - Mikesus
11. 11. 2020 09:59
Re: Vypadá dobře....
Tak jsi fakt ukazal, ze jsi sebe popsal, protoze vubec nic jsi do ted nepochopil.
Jaky mam pohled na automobilový trh? To by mne zajímalo. Zase zkoušíš další výmysly, polopravdy a lži. Ale to o tobě tady už většina lidí vi.
Kdzy jsi vytáhl motorky, zkusím to ještě jednou.
Ale pochybuju ze to znovu pochopíš, kdyz tve "chápání končí tam, kde většině rozumných začíná."
Problem neni v motorkach, ale v tech debilech na nich sedících. Mezi které bohužel už musím zařadit i tebe, po té, co jsi ukázal jaky jsi lhář.
Avatar - kari.laz
11. 11. 2020 09:36
Re: Vypadá dobře....
Takhle mikeši, všichni víme, že pro tebe a Hamunu je Toyiota něco jak pro muslima Aláh. Máte Toyotu, pak dlouho, dlouho nic...pak je pro vás o něco technicky zaostalejší americký vesmírný program a pak následují už odpady, jako třeba Bugatti. Víme, že pokřivenější pohled na automobilový trh, než máš ty těžko hledat..Samozřejmě od toho se odvíjí takové to co probírají děti ve školce "já všem ujedu a nikdo mě nechytí" no a ty to, nejspíše v dospělosti u tebe pedpokládám, interpertuješ teď a ještě navíc na sou hybridní Toyotu, která nedá šanci nikde a nikomu na jediném semaforu. Samozřejmě ty motorky jsou lemry líné a umí to maximělně kolem dvou sekund na stovku, nemohou se s tím tvým hypertechnologickým zázrakem srovnávat. Udělal jsi tím prohlášeném ze sebe akorát vosla a to ti prostě zůstane. Ono hlásat, jak naháníš veškeré motorky na semaforech a všechny tě brzdí je zkrátka celkem tupohlavé prohlášení.
Avatar - Mikesus
10. 11. 2020 20:46
Re: Continental Premium Contact 6
Je to hrozná pneu. Stačí trochu mokro a klouže to jak sviňa. Dokud je sucho, tak se to dá.
Dunlopy co dávají ma Camry nebo co jsem mel na Aurisu je nebe a dudy.
Avatar - Mikesus
10. 11. 2020 20:15
Re: Vypadá dobře....
Takze kdyz to nemá označení Line, tak to kari.laz nechape. :D
To uz tu kazdy pochopil.
Avatar - Mikesus
10. 11. 2020 20:09
Re: Vypadá dobře....
"Ale asi to těžko vysvětlovat někomu, jehož chápání končí tam, kde většině rozumných začíná."
Prave si sebe popsal, jak už jsi tu o sobe psal několikrát to samé. My už to víme o tobě, nemusíš to stále opakovat. Na neustále opakování jedné vecu tu máme jiné experty