Toyota Supra z osmdesátek v moderním kabátu? Sem s ní!
Toyota Supra páté generace, která vznikla ve spolupráci s automobilkou BMW, i po třech letech leží některým zarytým fanouškům modelu v žaludku. Možná právě pro ně je Supra A70 v moderním pojetí vzrušující představou.
Toyota GR Supra. Tento model dodnes rozděluje svět na dva tábory. Jeden, který je nadšený z návratu ikony, a druhý, který nemůže skousnout, že vznikla po spolupráci s jinou automobilkou. Tak či tak, bez pomoci BMW by se pravděpodobně nová Supra nikdy nenarodila.

Ta Supra, jejíž historie sahá až do roku 1978. První generace nesla označení A40 a vzešla jako prodloužená verze z civilní Celicy. I druhá generace Supry (A60) vycházela z Celicy, měla už však několik zásadnějších rozdílů, zejména po stránce designu. Premiéru měla v roce 1981 a ve výrobě vydržela 5 let.
V třetí generaci (A70) se Supra od Celicy oddělila. Dá se tak nazvat první nezávislou generací Supry. Model už nebyl natolik hranatý a působil elegantněji. Populárním se v této generaci stal 2,5litrový šestiválec s výkonem 280 koní. Výroba Supry A70 trvala do roku 1992.
Hakosan Design si pomocí počítačové animace pohrál s představou, jak by mohla vypadat třetí generace Supry podle trendů 21. století. Že se jedná o typ A70, je ihned poznat díky nezaměnitelným liniím karoserie fastback, výsuvným světlometům a dlouhé kapotě.
Moderní jsou světlomety v kombinaci se zachováním ikonického černého pruhu v přední masce. Zatímco právě přední maska působí retro stylem a je velmi podobná původní A70, zadní část už je čistě designérovou fantazií a mnohem větší slovo má zde moderní pojetí designu.
Zadní difuzor, velký spoiler a dvě koncovky výfuku uprostřed dodávají počítačovému restomodu sportovní nádech a dokážeme si zde živě představit plnokrevný šestiválec 2JZ-GE ze čtvrté generace Supry.
Pokud se někdo rozhodne rozbít prasátko a přemění tento restomod v realitu, vůbec se nebudeme zlobit!