Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Trpišovský opět stíhán, Mercedes-Benz ML 63 AMG je na prodej

David Bureš
Diskuze (155)
Za „trestání“ pomaleji jedoucích řidičů hrozí Aleši Trpišovskému až 12 let za mřížemi.

Krajské státní zastupitelství zahájilo trestní řízení proti Aleši Trpišovskému, který na konci loňského prosince na dálnici D1 „trestal“ pomaleji jedoucí vozy. Za pokus o ublížení na zdraví a poškozování cizí věci mu hrozí až 12 let vězení.

Státní zástupce Tomáš Milec uvedl deníku Blesk, že krajské státní zastupitelství zahájilo trestní řízení proti Aleši Trpišovskému.

Po nehodě byl řidič obviněn z pokusu o těžké ublížení na zdraví. Krajské státní zastupitelství ale případ vyšetřovatelům vrátilo k došetření. Žalobci tehdy tvrdili, že se řidič daného činu nedopustil. Nyní už bylo stíhání potvrzeno, Trpišovskému hrozí za pokus o ublížení na zdraví a poškozování cizí věci 12 let za mřížemi.

Podle svědků Trpišovský na konci roku 2011 ve dvou případech předjel svým černobílým Mercedesem-Benz ML 63 AMG pomaleji jedoucí vozidla v levém pruhu, a když se před ně zařadil, začal prudce brzdit. První incident se obešel bez následků, další skončil srážkou, když řidič druhého auta (Mercedes-Benz S 500) do Trpišovského zezadu narazil.

Trpišovský po nehodě veřejně vystoupil v TV Prima, kde se politoval nad tím, že vlastní vůz s registrační značkou končící čísly 2222. "Ty čtyři dvojky na značce mi přinesl člověk, který se mi stará o vozový park. Asi mi chtěl udělat radost," řekl Trpišovský. "Té značky se musím zbavit," dodal.

Nehodu vysvětlil tím, že dobrzďoval pomalu jedoucí auto, přičemž vozidlo za ním nedobrzdilo. “Nebyl to žádný prudký náraz, vozidla do sebe ťukly. Zajeli jsme do pravého jízdního pruhu, kde jsme počkali na policii," uvedl v TV Prima Trpišovský.

Po nehodě policie Trpišovského Mercedes zadržela, aby jej mohla postoupit ke znaleckému zkoumání. Automobil byl řidiči vrácen až čtvrt roku po nehodě, protože si soudní znalec vyžádal informace od výrobce vozu. Právní zástupce Trpišovského si předtím stěžoval, že doba zadržení vozidla je neúměrně dlouhá.

Jakmile byl vůz řidiči na konci března vrácen, začal si Trpišovský stěžovat na jeho stav. Po policii požadoval finanční odškodnění za zrezivělé brzdy a vybitou gelovou autobaterii.

V současné době je Trpišovského Mercedes nabízen v jednom olomouckém autobazaru za téměř 1,8 milionu včetně daně. Na prodej je také jeho Nissan GT-R.

David Bureš
Diskuze (155)
Avatar - Ada je zase tady
7. 6. 2011 23:12
Re: TAkže si to shrňme
Nejsem uz 20-ti lety, testosteronem nabuseny chalan a tak rychleji jedoucim vozum ze sve tachometrove 140 uhybam bez problemu. Pokud se tedy nechovaji bezduvodne agresivne. Myslim ze kazdy muze zapometliveho ridice v levem jizdnim pruhu upozornit vyhozenou smerovkou. Ten vzadu ovsem take nemuze ocekavat, ze ridic v levem pruhu jedouci tech 138kmph bude okamzite prudce brzdit, aby se vmacknul mezi kamiony, jedouci o 40kmph pomaleji. Nicmene asi tak dvakrat tydne se setkavam s tim, ze zezadu prileti nejaky blazen, ktery sviti vsim, co ma na aute nainstalovano, troubi jak sbor prazskych pozounistu, najizdi na mne a zbesile gestikuluje. Takovemu ridici uhybam citelne pomaleji nez tomu, kdo se chova slusne. Pripadne si jeste pred zarazenim do praveho pruhu umyju predni sklo pomoci ostrikovace...
Zajimave na te veci jsou jine faktory. Velice zridkave se jako prase chova ridic opravdu vykonneho, draheho a zanovniho vozu. Spise jde vetsinou o nejakeho bazaroveho kovboje s cernymi foliemi na sklech, pripadne s vylepsenim pomoci nelegalniho modreho majaku. Je mi tehle mentalnich invalidu lito. Naposled mne takhle zkousel jakysi "inteligent" se starsim Range Roverem :-).
Jeste zajimavejsi je, jak tihle lide reaguji na typ vozidla, ktery jim "brani" v dokazovani jejich nadrazenosti. Pokud jedu v relativne novem sluzebnim voze za milion, jsou vyrazne mene agresivnejsi, nez kdyz ridim relativne male cervene auto me zeny (byt je se svym preplnovanym dvoulitrem motoricky vybaveno pomerne slusne). Jet s autem me zeny z Prahy do Bratislavy a zpet prave z duvodu agrese "velkych expertu" rozhodne patri mezi mene prijemne zazitky. Proto tam obvykle jezdim radeji autem jine kategorie, byt jinak se mi s tim autickem me zeny jezdi (m.j. prave z duvodu pekneho pomeru kW/kg) docela prijemne.
7. 6. 2011 23:11
Re: Neviem ako je to u vás ?
ale jasne je vo vyhláške dané, že musíš ľavý pruh uvoľniť rýchlejšie idúcemu vozidlu. Napríklad môže viezť niekoho do nemocnice, alebo to môže byť niekto, kto sa musí ponáhľať ( lekár, pyrotechnik atď ). Ale to ako vodič pomalšie idúceho vozidla nie si oprávnený skúmať. Ak sa ti to nepáči, predaj auto a choď autobusom.
7. 6. 2011 21:19
Re: Vodič musí udržiavať "bezpečnú" vzdialenosť ...
Vidno, že si na takého dementa, čo hodí pred teba myšičku a dupne na brzdu, ešte nemal "šťastie"...
7. 6. 2011 18:58
Re: Nová doba, ...
Hlavne by sa malo riesit to, preco sa po D1 neda ist kludne v pravom pruhu. Staci trochu tvrdsi podvozok (kludne aj seriovy), nizkoprofilove pneu a po prejdenych par metroch clovek len caka, co mu z auta odpadne od tych otrasov.
Takze na D1 sa drzim na usekoch s rozbitym pravym pruhom zasadne vlavo a ked vidim, ze ma nejake auto dobieha, tak sa na chvilu uhnem (ak je kam). Pokial sa nemam kam uhnut, tak obehnem pomalsiu kolonu a uhnem potom.
Tiez nemam rad tych, ktory si funguju v lavom pruhu 120km/h a tacho im ukazuje 130 a neuhnu ani keby traktory padali.
No o vybrzdenie je totalne svinstvo, ktore moze sposobit retazovu havariu.

Ja som mal pred cca 2 mesiacmi incident s jednym hlupakom v audi a4. Tupa tuningova hlava jazdila po meste ako pilot f1. na semaforoch odbocoval z ineho pruhu (ohrozil par aut, ktore museli zastat) a potom sa zase lepil na mna. Vdaka protiiducim autam ma vsak nemohol obehnut, tak si ten manever frajer naplanoval na poslednych 70m pred esickom. Asi cakal ze sa z neho poseriem a pribrzdim. Pribrzil som, ale az na konci kedy som ten jeho kram videl letiet smykom cez obrubnik :). Takto sa musi na piratov :-!
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 17:12
Re: Apel za bezpečné cesty.
:yes: