Tváří Jaguaru se stal David Beckham
Slavné osobnosti dělají velmi často reklamu automobilovým značkám. Maria Šarapovová propaguje Porsche, bývalá "spajska" Victoria Beckham se stala ambasadorem Range Roveru Evoque a její muž, fotbalista David Beckham nezůstal stranou.
Ba co víc, snad aby se doma nehádali, zůstal u koncernu Tata a stal se tváří Jaguaru. Sice údajně jen pro Čínu, ale to je v dnešním globalizovaném světě víceméně jedno, nehledě na to, že ho tak v každém případě bude vnímat téměř čtvrtina obyvatel planety...
Podle šéfa automobilky pro Čínu Boba Grace je Beckham Britem s celosvětovou popularitou a ztělesňuje britský styl a sofistikovanost a představuje moderního muže se zájmem o design, inovace, výkon a řízení. Prostě ideální partner pro Jaguar, speciálně pak pro sportovní F-Type. Kontrakt zní na blíže neurčený počet reklamních snímků a televizních spotů, určených výhradně pro Říši středu. Beckham se k tomu pochopitelně nechává slyšet, že Jaguary byly vždycky jeho láska, E-Type nevyjímaje a F-Type vnímá jako jeho pokračovatele. Znáte to...
Partnerství ovšem nebude jen dvoustranné, Jag a David nenechali nic náhodě a fotografie pro kampaně bude pořizovat exkluzivně legenda módní fotografie Peter Lindbergh. Navíc bude nejspíš mít díky svým zkušenostem co mluvit i do reklamních videospotů.