Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Úpravce pro Mazdu CX-60 připravil sportovní body kit. Zapracuje i na technice

Filip Melich
Diskuze (4)

Japonská společnost AutoExe připravila pro novou Mazdu CX-60 body kit, který jí má dodat sportovnější vzhled. Koncem roku mají přijít také úpravy techniky.

Nové SUV od Mazdy, model CX-60, není autem, od kterého byste očekávali nějaké sportovní ambice. Avšak pro ty, kteří na svět pohlíží trochu jinak, chystá japonská společnost AutoExe sadu úprav, která má zahrnovat změny na podvozku, brzdách, sání a výfuku. Momentálně jsou ve fázi příprav a představeny by měly být na podzim letošního roku. Zatím úpravce alespoň zveřejnil informace o sportovně střiženém body kitu.

Společnost AutoExe si pro Mazdu CX-60 připravila výraznější splitter na přídi s křidélky po jeho stranách. Na boky se téměř nesahalo, jedinou výjimkou jsou průhledné ofuky nad předními a zadními okny. Největších změn se ovšem dočkala záď vozu, kde přibylo křídlo nad oknem víka pátých dveří. Nové jsou také falešné výdechy pod zadními světly, difuzor a čtveřice koncovek výfuku.

Jak je u body kitů obvyklé, úprava od AutoExe se dá koupit jako celek, nebo si můžete pořídit jen jednotlivé části. Přední splitter vyjde na 90.200 japonských jenů (cca 16.300 korun), boční ofuky nad okny stojí 33.000 jenů (cca 6.000 Kč), křídlo na zádi 90.200 jenů (cca 16.300 Kč), zadní difuzor 82.500 jenů (cca 14.900 Kč) a průduchy v zadním nárazníku přijdou na 57.200 jenů (cca 10.300 Kč) v nelakované podobě, respektive na 68.200 jenů (cca 12.300 Kč) v lakované. Čtveřice koncovek výfuku ještě naceněná není, neboť je součástí vývoje upraveného výfukového systému.

Závěrem jen připomeňme, že model CX-60 je součástí snahy o posun Mazdy mezi prémiovější výrobce. Stojí proto na platformě, jejímž základem je pohon zadních kol a dostupná je rovněž čtyřkolka. Pohonné jednotky tvoří řadové šestiválce a jeden čtyřválec v plug-in hybridní podobě. Zatímco benzinový šestiválec k nám nedorazí, ten naftový se k nám podívá. Než ale dorazí, české zastoupení Mazdy nabízí pouze plug-in hybrid s pohonem všech kol a se systémovým výkonem 241 kW (327 k) a 500 Nm točivého momentu. Ceny v základní výbavě Prime-Line startují na částce 1.343.090 Kč.

Video se připravuje ...

Filip Melich
Diskuze (4)

Doporučujeme

1. 8. 2022 11:59
V6 - USA
Mňam. I kdyby benzín nedorazil, nic nebude bránit tomu, aby se tenhle kousek objednal v Americe. Už dnes to některé oficiální zastoupení dělají s CX-9.Taže asi tak.
Avatar - KANKUNEN
1. 8. 2022 08:59
Re: V6 benzín
Hrozná věc, mi nejlépe vychází ten plugin. Většinu by se toho odjelo na elektriku. Prostě druhé auto v rodině.
Avatar - del42sa
1. 8. 2022 06:54
V6 benzín
"Zatímco benzinový šestiválec k nám nedorazí, ten naftový se k nám podívá."
dle Evropského zastoupení Mazdy dorazí všechnytři motory tedy i benzínový V6, pokud se nebude prodávat v ČR, tak je to pouze volba českého zastoupení Mazdy, které se takto rozhodlo ...