Vaculík sprintoval s krabicemi. Volkswageny Multivan T7 a T6.1 si to rozdaly na letišti!
V minulé recenzi na Volkswagen Multivan T7 2.0 TDI Martin Vaculík zmínil, že jednoduše přeplňovaný agregát s výkonem 110 kW a točivým momentem 360 Nm nejede tak špatně, jak byste se báli. Že specifická verze DSSA, kterou žádný jiný vůz koncernu Volkswagen nepoužívá, funguje v dobrém souladu s posláním vozu.
Nelze však zamlčet kontroverzi, že nenabízí a nikdy nabízet nebude dvojitě přeplňovanou variantu s výkonem 150 kW, která byla mimořádně oblíbená ve vyběhlé řadě T6.1. Byť dlouhá léta platila za průšviháře, tak při velké technické revizi pro rok 2021 se dopracovala i ke slušné spolehlivosti.
Starý model tedy nabízel 40 kW navíc, nový boduje lehčí konstrukcí a lepší aerodynamikou (výška a čelní plocha jsou překvapivě velmi podobné).
Martina nenapadlo nic složitějšího, než vzít obě auta na letiště a ukázat jejich dynamiku bok po boku. Sprint krabic za tři, dva, jedna, teď!