Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Velké změny u Škody Octavia. Facelift přijde dřív, než se čekalo!

David Bureš
Diskuze (107)
Už letos se octavia dočkala tříválce 1.0 TSI nebo adaptivních tlumičů, v příštím roce pak přijde výraznější modernizace s novým vzhledem.

V souvislosti se Škodou se aktuálně nejvíce mluví o novém SUV kodiaq, v Mladé Boleslavi ale pracují na ještě důležitější novince, modernizované verzi svého nejprodávanějšího modelu, octavie. Díky informacím od prodejců už víme, že ji bude možné objednávat už od listopadu!

Objednávky na inovovanou octavii budou zahájeny v 44. kalendářním týdnu letošního roku, což odpovídá zahájení v listopadu (1. listopadu 2016 je úterý). Příjem objednávek na předfaceliftovanou verzi bude ukončen o týden dříve, tedy na konci října.

Už v té době ale některé varianty nebudou k dispozici, spolu s postupným naplňováním výrobních přídělů pro český trh bude prodej jednotlivých variant ukončován. To je třeba případ Octavie RS 230, kterou na našem trhu už neobjednáte. Kvůli naplnění výrobních kvót byl příjem objednávek na tento vrcholný sportovní derivát ukončen už tuto středu.

Zahájení příjmu objednávek na inovovanou octavii už letos na podzim dokazuje, jak dlouho se na automobil čeká. Samotná výroba modernizované octavie totiž začne až v únoru 2017, jmenovitě v šestém kalendářním týdnu. Kdy přesně se vozy ukážou u prodejců, zatím není pevně stanoveno, bude to však ještě během prvního pololetí roku 2017. Výstavní premiéra faceliftované octavie má proběhnout na ženevském autosalonu v březnu příštího roku.

Toto datum se ale týká jen běžných variant. Výroba modernizované Octavie RS a Octavie Scout bude zahájena až v dubnu 2017 (14. kalendářní týden). Příjem objednávek na tyto varianty začne nejpozději v únoru 2017.

A co můžeme od inovované octavie čekat? Tou nejdůležitější změnou bude pozměněná tvář, jejíž součástí budou rozdělené hlavní světlomety a patrně také upravená maska chladiče. Uvnitř se dočkáme nového multimediálního systému s dotykovými tlačítky, který se poprvé ukázal v kodiaqovi.

Nabídka motorů se pak zřejmě rozšíří o další verze benzinového tříválce 1.0 TSI (zatím výhradně s 85 kW). Nezapomeňme pak na to, že VW Group chce od příštího roku dodávat filtr pevných částic i pro zážehové motory. Takto inovovaných jednotek by se tak mohla dočkat i modernizovaná octavie...

David Bureš
Diskuze (107)
Avatar - grifith
22. 9. 2016 08:53
Re: Částicový filtr?
Brečíš a píšeš tu ty. Já mám kolem sebe velkou spoustu lidí, kteří si nestěžují, nemají problémy, které popisuješ. Náhoda?
Avatar - rohYpnol
21. 9. 2016 23:38
Re: Částicový filtr?
Stále jsi nepochopil 8-s :no: To vůbec není o mě. Je to o lidech kolem tebe, o nás všech.
Avatar - grifith
21. 9. 2016 07:07
Re: Částicový filtr?
Předkládáš mi myšlenky, která si sám vymyslíš, vtipné.
Bydli si samozřejmě kde uznáš, dělej co jen chceš, ale pak si tu nestěžuj, jaký jsi chudák a jak všichni kolem tebe, co jsou na tom lépe, kradou, šmelí atd. a ty nemáš co rozumného "do huby", protože kolem tebe jsou jen samé hyperkšefty...
Avatar - rohYpnol
20. 9. 2016 23:33
Re: Částicový filtr?
Jistě, možná tak v krajským městě...
Avatar - rohYpnol
20. 9. 2016 23:09
Re: Částicový filtr?
Ale to není o dojezdové vzdálenosti. To je o tom, že na okrese je (velmi) omezený počet RZS a pokud ta jedna je nasazena, tak druhá prostě není a můžeš být klidně metr od sídla RZS... Pak musí hledat nejbližší volnou, která je samozřejmě klidně mimo rozumnou vzdálenost. Ale ano, pokud žiješ v krajském městě, tak ta pravděpodobnost je samozřejmě malá.

Ale chápu, že podle tvojí zvrácené logiky se všichni mají přestěhovat do Prahy nebo nejhůř do krajského města a jít dělat do automotive nebo brokera, finančáka, pojišťováka a všichni ostatní nemají právo na život, protože to přeci je jejich volba 8-s :no: