Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen CrossBlue Coupe: Míří německý Evoque do sériové výroby?

Michal Fokt Michal Fokt 16. 11. 2013 • 12:43
17
22
Zobrazit náhledy (17)
Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen
Volkswagen chystá do Los Angeles evoluci studie CrossBlue Concept, která by měla předznamenávat příchod produkční verze.

Volkswagen světu poprvé ukázal svoji vizi crossoveru CrossBlue Coupe letos v dubnu na autosalonu v Šanghaji a nyní bude k vidění i na blížící se LA Auto Show. Proslýchá se, že půjde o evoluci původní studie, pokud ne už přímo o předsériové provedení ve formě prototypu. Volkswagen se tedy, patrně navnaděn úspěchem Range Roveru Evoque, rozhodl předběhnout Audi, u něhož by se takový vůz dal očekávat spíše (a dříve) a nabídnout zákazníkům alternativu fešného britského vozu.

Je téměř jisté, že bude k dispozici s obvyklou škálou přeplňovaných benzinových i naftových motorů, ale počítat patrně stále můžeme i s původně avizovaným hybridem, jen v poněkud méně optimistické formě. I v L.A. bude mít pod kapotou přeplňovaný přímovstřikový benzinový šestiválec, zkombinovaný s plug-in hybridní technikou. Jeho dojezd čistě na elektřinu byl ovšem snížen na mnohem realističtějších 21 km, přičemž je v tomto módu maximální rychlost omezena na 102 km/h.

Auto, postavené na platformě MQB zvládne maximální rychlost 200 km/h, z klidu na 60 mph (96 km/h) zrychlí za 5,8 s. Pětimístný vůz by měl mít v hybridním režimu dojezd až 756 km. To vše díky tomu, že benzinovému TSI asistují dva elektromotory a celkový výkon agregátu tak činí parádních 415 koní. Samotný šestiválec disponuje točivým momentem 500 N.m už při 1800 otáčkách, celkový točivý moment soustavy pak činí 700 N.m. I v Los Angeles by CrossBlue mělo stát na 22" kolech s pneumatikami 285/40, v sérii ale určitě dostane konvenčnější obutí.

Témata
Avatar - pelikoš
17. 11. 2013 15:32
Re: Kdo dnes ještě
no tohle připomíná rozteklý dort :no:
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2013 13:41
Re: Kdo dnes ještě
Proč opatrně? Takřka každý koncept koncernu VW byl designově zajímavou hříčkou, která v sérii dopadla tragicky.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2013 12:49
Re: Kdo dnes ještě
no.. spoustu... trochu opatrne.
;-)
Me dorazali Passatem cc.. to byl jedinej vw, co stál za pohled - a byl "modernizovan".
Takze uz je to taky nudna a oskliva krabice.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2013 12:45
hmm.. klasicky Hitlerovy pohrobci...
vezmou uspesnyho Evoqua a udelaji ho vetsiho!
Takze prece musi byt lepsi...
Nikdo nema vetsiho trpalsika, nez Nemci.
>:-[]
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2013 11:49
Re: Kdo dnes ještě
VW měl spoustu hezkých studií v celém koncernu, za kterých v sérii zůstala standardní Wolfsburgská nuda...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku