Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Golf přijíždí ve verzi TGI, na CNG slibuje dojezd až 400 km

Ondřej Mára Ondřej Mára 23. 10. 2020 • 21:24
49
29
Zobrazit náhledy (49)
Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG

Po Škodě Octavii a Audi A3 dostává pohonnou jednotku na CNG i osmá generace Volkswagenu Golf.

Koncern Volkswagen sice před časem ohlásil, že končí s dalším vývojem automobilů spalujících CNG – tedy stlačený zemní plyn. To mu ovšem nebránilo využít stávající technologii pro několik nejnovějších modelů značek Škoda, Audi nebo Seat. A nyní se k nim přidává i osmá generace Volkswagenu Golf.

Nový Golf TGI sdílí pohonné ústrojí se Škodou Octavií G-Tec a Audi A3 g-tron, což znamená použití starého známého přeplňovaného čtyřválce 1.5 TSI s nejvyšším výkonem 96 kW (130 k) a nejvyšším točivým momentem 200 N.m.

Motor běží v hospodárném Millerově cyklu a s vysokým kompresním poměrem 12.5:1. Navíc je vybaven turbodmychadlem s variabilní geometrií, které díky schopnosti měnit tlak plnění zásobuje motor vždy dostatkem vzduchu. Motor by tak měl být schopen vždy silně akcelerovat i z nízkých rychlostí a to při zachování ekologického a úsporného provozu

Stlačený zemní plyn je uložen ve třech nádržích s kapacitou 115 litrů nebo 17,3 kilogramu, což by při průměrné spotřebě 4,1 až 4,3 kilogramu CNG na 100 kilometrů mělo vystačit k bezpečnému dojezdu až 400 kilometrů čistě na plyn (dle WLTP). Nechybí ani devítilitrová záložní nádrž na benzín, který koncernové vozy obvykle využívají ke startování v nižších teplotách, nebo jako rezervu prodlužující celkový dojezd.

Pohon na CNG slibuje ve srovnání s pohonem na benzín až o 25 % nižší emise CO2, jak uvádí automobilka. Konkrétně u Golfu TGI bychom se přitom měli bavit o emisích v rozmezí 111 – 117g CO2 na kilometr. Výfukový plyny navíc obsahují výrazně nižší emise dusíku a minimum pevných částic.

Volkswagen Golf TGI by měl být na evropských trzích dostupný jak v tradiční pětidvéřové verzi, tak jako prostornější Golf Variant. Dostupnost na českém trhu ani ceny prozatím neznáme.

Související články

Témata
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2020 10:56
Re: plyn
Aha = tak zatím furt NE :-O :D

Na moravě pršelo? Takže si FURT i po vysvětlení pleteš = klimatologii a meteorologii. Nojo no = hlavně že jinak SEBE řadíš NAD všechny klimatology
Takže furt = co nechápeš čemu TY nerozumíš = to je blbost to neexistuje

Hele pro jednou odpověz = to si představuješ jako desetiletí trvající SPIKNUTÍ klimatologů a příbuzných oborů a novinářů PROTI tobě? Popravdě podobně si to viz současná realita představuje spousty lidí o covidu

No viz já 10:52 edit = prostě buď fakt všemu rozumíš líp a na to IQ 200 nestačí, nebo... prostě fakt ničemu nerozumíš. Jen si sprostej na ty co jo

Hele co ta kupní síla = cos taky popíral = protože si to CHTĚL vidět po svým = může za to ZLÝ kaufland. Tam už si ZMĚNIL názor?
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2020 10:52
Re: plyn
OPĚT = idiot je ten

a) co to tvrdí
b) co to popírá

JEDNA strana = určitě ANO

EDIT vybavíš si kolik lidí a kolikrát ti už tady v diskuzích vysvětlovalo, že nejde o = to cos teď napsal ve smyslu jak si to napsal? Nemůže být že prostě tak jako VĚTŠINA lidí = prostě 99% problematiky nerozumíš? Plus a to je fakt blbý = nepřipouštíš že někdo tomu či onomu rozumí víc? Jak ses VYSMÁL těm 10.000 hodin co trvá než se obor naučíš a dalších 10.000 hodin než si v něm zkušenej profík = že ty se vteřinu zamyslíš a víš to ne stejně, ale LÍP = a ze své výše chápeš jak to v tom či onom oboru dělaj blbě a jak je to PŘESNĚ NAOPAK než tvrdí (třeba klimatologie = tam už si změnil názor?)
Nemůže to být naopak? Že tomu či onomu = prostě tak jako drtivá absolutní většina = prostě jen nerozumíš?
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2020 10:50
Re: plyn
Další TOTÁLNÍ HOVADINA

Zkus si to přečíst a POCHOPIT = tohle co si napsal, tam není = nebo?

Nápověda = CNG se tu neprodá ani 1% pohonných hmot. Ty kritizuješ nutnost výstavby dobíjecích míst = tady ti TO SAMÉ ale DRAŽŠÍ s NUTNOSTÍ zavážet = nevadí? To samé = různá měřítka?

Zkust to ještě jednou přečíst = to co si napsal = tam není, nebo to tam fakt vidíš? :-!
26. 10. 2020 10:43
Re: plyn
Nééé je to jasný. Jsem hlupák. Plyn nám urychleně dochází a jezdit na něho je hovadina. Máš naprostou pravdu. Máme ho přeci jen na čtvrt tisíciletí. To je trvale neudržitelný ho používat.
26. 10. 2020 10:41
Re: plyn
Jo sucho vidíš to je dobrý téma. Jeď poradit lidem na moravu a řekni jim, že by se měli pokusit zadržovat tu vodu co jim zaplavila zahrady a domy. Třeba tě umlátěj lopatou a bude o jednoho dementa na světě míň. :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud