Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen ID. Buzz se rýsuje. Dostane tři verze pro různý typ klientely

David Bureš David Bureš 26. 7. 2021 • 23:58
60
3
Zobrazit náhledy (60)
Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen ID. BUZZ Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo Volkswagen I.D. Buzz Cargo

Elektrická dodávka s retro vzhledem od Volkswagenu se konečně rýsuje. Odhaluje tak o sobě další informace.

Volkswagen jako propagátor elektrického pohonu postupně rozšiřuje svoji nabídku elektromobilů. Po kompaktním hatchbacku ID.3 a SUV ID.4 se pro evropské trhy konečně rýsuje také napjatě očekávaný a dlouhá léta avizovaný velkoprostorový model ID.Buzz. Na starém kontinentu se začne prodávat v roce 2022.

Automobilka přitom odhaluje, že k dispozici budou tři odlišné deriváty tohoto modelu lákající různorodou klientelu. První je vcelku logická, půjde o ryze užitkový model naznačený už v roce 2018 konceptem ID. Buzz Cargo. Cílit bude primárně na logistické společnosti převážející zboží v centrech měst, kde se elektrický pohon má hodit. Takové firmy navíc v době online nakupování zažívají boom, který má pokračovat i v následujících letech, navíc tyto společnosti často sázejí právě na elektrický pohon.

Další verze už mají být osobní. Ta pro Evropu je připravována v šestimístné formě. Lákat má třeba služby pro sdílenou jízdu. V takovém případě se má hodit snadný přístup na zadní sedadla, stejně jako možnost nainstalování osobní obrazovky pro každého z pasažérů.

Naopak pro Severní Ameriku bude určena čtyřmístná varianta. Ta má být zase určena pro zákazníky cestující v jedné osobě, nebo v malé skupince. Taková verze má mít čtyři sedačky, dvě vpředu po směru jízdy a dvě vzadu proti směru jízdy. V tuto chvíli přitom není vyloučeno, že se takové provedení bude nabízet i na starém kontinentu. Případně, že budou nabídnuty i další verze.

Volkswagen navíc tuto elektrickou novinku testuje také se systémy autonomního řízení na úrovni 4. To znamená, že by takové auto zvládalo zcela automatickou jízdu za určitých podmínek, třeba na správně značené dálnici. Volkswagen v tomto duchu věří velkému potenciálu samořídících vanů.

video

„Naší odpovědí jsou autonomní dodávky pro distribuční sítě zítřka, kde pracovníci dodávkových služeb již nepotřebují řidičské průkazy a stávají se cestujícími, kteří se soustředí na své náklady a pořadí rozvážek,“ tvrdí Christian Senger, šéf vývoje autonomního řízení ve Volkswagenu. Na druhou stranu, legislativa této úrovně autonomního řízení musí být ještě stanovena, a tak zavedení těchto systémů může ještě trvat. Přesto Volkswagen věří, že na vybraných trzích by mohly být k dispozici do roku 2025.

Volkswagen ID. Buzz se má v Evropě začít nabízet v roce 2022. O výrobu se má postarat německý závod v Hannoveru, specializovaného na produkci užitkových modelů, ostatně jde o projekt divize Volkswagen Užitkové vozy. Pro USA se má naopak vyrábět v tamější továrně Chattanooga.

Související články

Témata
Avatar - KANKUNEN
26. 7. 2021 12:22
Do dodávky je elektrika k ničemu
Má to velký odpor, takže velkou spotřebu a moc nerekuperuje. U EV by se měli zaměřit na malou čelní plochu a dobré CX.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud