Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Passat Alltrack v Česku od 804.900,- Kč

Aleš Jungmann Aleš Jungmann 25. 4. 2012 • 17:29
78
32
Zobrazit náhledy (78)
VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack VW Passat Alltrack
Zájemci o Volkswagen Passat Variant se zvýšenými terénními vlastnostmi mají možnost předávat dealerům své objednávky. Známe české ceny.

Verzi Alltrack najdeme jako zvláštní výbavu v ceníku Variantu, výbava vychází z nejvyšší specifikace Highline.

Oproti ní však najdeme odlišnosti jako dojezdové kolo místo plnohodnotné rezervy, jiná sedmnáctipalcová litá kola a provedení interiéru nebo chybějící vyhřívané trysky ostřikovačů předního skla. Trochu jiný je také vzhled vozu, nechybí standardně dodávaný ochranný kryt podvozku. Příplatek za Alltrack je dle motorizace 4.600,- či 23.100,- Kč.

Na našem trhu budou k dostání verze pouze s pohonem všech kol, 1,8 TSI (118 kW) ani 2,0 TDI BMT (103 kW) s pohonem předních kol v ceníku nejsou. Dealeři by však v případě velkého zájmu byli schopni i takový vůz zákazníkovi dodat.

VW Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack vychází z Passatu Variant (v jehož ceníku jej tedy logicky najdeme), oproti němu však mimo vyšší světlosti (o 30 mm) přináší i již zmíněnou dokonalejší ochranu spodku vozu. Ocelové zakrytování chrání před poškozením například motor, olejovou vanu, převodovku nebo přední část výfuku. Alltrack je zároveň jediným osobním Volkswagenem s offroadovým jízdním programem. K němu se ještě v textu vrátíme. Alltrack na první pohled poznáte i díky novým nárazníkům s větším množstvím tmavého plastu. Ochrannou funkci mají také plastové lemy blatníků a nové prahové nástavce.

Délka vozu se oproti kombi nemění, zůstává na hodnotě 4771 mm, shodná je i šířka 1820 mm. Celková výška vozu se zvýšila o 34 mm na 1550 milimetrů. Rozvor je díky rozdílnému nastavení zavěšení o 2 milimetry kratší (2710 mm). Zavazadlový prostor má udávaný základní objem 603 litrů ve verzích bez pohonu všech kol a 588 s ním.

Volkswagen Passat Alltrack - technická data a ceny na českém trhu
Motor 1,8 TSI (118 kW) 2,0 TSI (155 kW) 4Motion DSG 2,0 TDI BMT (103 kW) 2,0 TDI BMT (103 kW) 4Motion 2,0 TDI BMT (125 kW) 4Motion DSG
Převodovka 6M 6DSG 4x4 6M 6M 4x4 6DSG 4x4
Zdvihový objem [cm 3] 1798 1984 1968 1968 1968
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min -1] 118/4500-6200 155/5300-6200 103/4200 103/4200 125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min -1] 250/1500-4200 280/1700-5200 320/1750-2500 320/1750-2500 350/1750-2500
Max. rychlost [km/h] 211 212 201 198 211
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,9 7,8 10,2 10,3 8,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 7,7 8,6 5,2 5,7 5,8
Prov. hmotnost [kg] 1590 1707 1609 1706 1725
Cena [Kč] - 912.900,- - 804.900,- 906.900,-

Ačkoliv Alltrack lze stěží brát jako automobil vhodný pro zdolávání opravdu těžkého terénu, majitelům jistě přijde vhod drobné vylepšení nájezdových úhlů a úhlu přechodového. Z dřívějších 13,5, 11,9 resp. 9,5 stupňů (přední, zadní a přechodový úhel) se nyní díky nárůstu světlé výšky stalo 16, 13,6 a 12,8 stupňů.

Podobně jako nový CC i Alltrack se může pochlubit pokročilými elektronickými asistenty. Základem je monitorování stavu bdělosti řidiče. Na začátku každé cesty si vás systém změří, tedy zapamatuje si například, jak často pohybujete volantem. Elektronika blížící se únavu pozná a doporučí pauzičku na kávu. Když jí neuposlechnete, za 15 minut se vám opět připomene.

O něco zajímavějším pomocníkem je Side Assist Plus kombinovatelný s funkcí Lane Assist. Vůz je tedy nejen schopen upozornit vás na vůz v mrtvém úhlu (k tomu slouží žluté LED v zrcátkách) a v případě nenadálé nepozornosti udržet vůz bezpečně v jízdním pruhu, ale také varovat řidiče a samostatně zasáhnout v případě, že se rozhodnete přejet do sousedního pruhu, kde je však v tu dobu jiné vozidlo. A to i bez použití blinkrů.

Díky druhé generaci Park Assistu umí Alltrack zaparkovat do řady i kolmo, vyparkovat z místa kde na každé straně zbývá už jen 25 centimetrů nebo automaticky zabránit kolizi při parkovacím manévru, to když se řidič zakouká do nějaké sličné kolemjdoucí.

Novinkou je taktéž rozpoznávání dopravních značek, tedy systém vyvinutý původně pro Phaeton. Díky kameře umí nejen přečíst informaci na dopravní značce samotné, ale také doplňkový text pod ní (například „za mokra“ či časové vymezení platnosti značky apod.). Za běžných podmínek je na hlavní pozici zobrazována rychlost a doplňkový text až pod ní, například za deště (ten automobil pozná díky senzoru stěračů) se však poznámka o platnosti za mokra přesouvá na první pozici.

A konečně, výborný systém Dynamic Light Assist. Díky pohyblivé aparatuře (jde o jakési „pacičky“) dokáže systém téměř okamžitě zaclonit reflektor tak, abyste například neoslňovali protijedoucí řidiče, které identifikuje díky kameře v předním skle. A když jsou pryč z dosahu, opět je celá silnice ozářena standardními bi-xenony.

Interiér se změnil jen minimálně. Jasným znamením bude nápis Alltrack před řadicí pákou, tlačítkovou výstroj doplní standardně dodávaný Offroad program (obsahuje asistenty pro rozjezd do kopce a sjíždění kopců, upraví se také činnost ABS, ASR a elektronické uzávěrky diferenciálu EDS). Standardem jsou například nerezové sportovní pedály (dostupné i pro Passat Variant).


Témata
Avatar - Katikakus
27. 4. 2012 04:44
Re: PASSAT, IKONA STYLU
To o potrefene huse jiste znas... >:D
Avatar - Tomogo
26. 4. 2012 17:39
Re: Mulder and Scully
Nepochybuju o tom, že se bude dobře prodávat. Osobně věřím, že lidi kupují auta podle toho, co se o nich říká a lidi mají zažito z dřívějších dob, že VW je kvalita a tak VW kupují, protože je to mýtus, který se jen tak z hlav lidí nedostane. VW bylo synonymem kvality po model B5. Pak začali dělat modely 3C a ty na tom byly s kvalitou špatně. Teď začali dělat B7 a jen čas ukáže, jestli je B7 lepší než 3C. Ale osobně už VW nevěřím a tím že jsem se nechal napálit modelem 3C, nebudu příště riskovat B7, to bych byl asi blázen. To by na B7 musely být reference, jako na Audi a o tom silně pochybuju....
Avatar - Katikakus
26. 4. 2012 17:08
Re: PASSAT, IKONA STYLU
Musim ti uznale dat :yes: za vtipnou reakci. No co, nabehl jsem si sam...
26. 4. 2012 12:07
Mulder and Scully
by tu záhadu měli vyřešit. Podle drtivé většiny je VW ten největší šrot plný chyb a nedostatků. Hlasy normálně s nadhledem hodnotící produkci VW jsou povětšinou v defenzivě. Potenciální kupec produkce VW by musel po přečtení diskuzí tady dostat minimálně infrarkt a pokud by to četl na mobilu před showroomem tak by s křikem pelášil od vrat s hrůzou v očích. Jak to tedy ti soudruzi ve VW dělají? Napouštějí snad volanty nějakou neznámou drogou, která nutí lidi to kupovat? Pracují pro ně mimozemšťané, kteří neviditelně sedí v kabině a našeptávají jezdcům nějakou mantru? Nebo snad mimoslmyslově z reproduktorů při vypnutém audiu se line "kupuj mne, miluj mne..." To snad vyřeší jen Mulder a Scully - neskutečné ....

jo a ad Alltrack - nemusíme mít strach - prodávat se bude více než dobře....
26. 4. 2012 11:50
Re: na slovensku stoji najlacnejsi alltrack
tak tomu se říká náběh na kopí. A pán se na něm ještě lačně zavrtí....... Ach bože - občas se mi taky stane, že něco blbě spočítám, ale tady je to tedy i s fanfárami..... Gratulujeme...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku