Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen představil modernizované Polo, ovšem nikoliv evropské

Ondřej Mára Ondřej Mára 22. 9. 2022 • 23:41
67
Zobrazit náhledy (67)
Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line Volkswagen Polo R-Line

Modernizovaný VW Polo, určený pro jihoamerické trhy, přijíždí víc jak rok po premiéře modernizace určené pro Evropu. 

Volkswagen Polo prošel modernizací na jaře minulého roku, sluší se však dodat, že šlo o modernizaci pouze evropského modelu. Kromě „naší“ verze však existuje ještě verze jihoamerická, která se dočkala modernizace teprve nyní.

Při pohledu na příď je přitom patrné, že se design jihoamerického VW Polo snaží tomu evropskému výrazně přiblížit. Takřka identicky vypadá maska i nárazník, odlišné je však dekorativní chromování i grafika standardních diodových světel. Jihoamerické Polo navíc postrádá LED lištu napříč maskou chladiče, kterou nahradil chromovaný proužek.

Boční profil jihoamerického modelu je prakticky stejný, jako u modelu evropského. Výrazný rozdíl je však patrný na zádi. Zatímco evropské Polo dostalo širší světla, inspirovaná modely jako T-Roc, jihoamerické Polo zůstalo věrné původním tvarům světel. Nově však nabízí alespoň novou LED grafiku.

Omlazovací kúrou prošel i zadní nárazník, který má odlišně umístěné odrazky, novou imitaci difuzoru a skryté koncovky výfuku. Novinkou je ale také rozšíření palety barev.

Video se připravuje ...

Kabina nabízí nový volant, digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 8 nebo 10,25“ (v závislosti na výbavě), infotainment s úhlopříčkou až 10“, nový dotykový ovládací panel klimatizace, bezdrátovou nabíječku, dva USB-C porty a nechybí ani nová sportovně tvarovaná přední sedadla.

Jihoamerický VW Polo je dostupný s atmosférickým 1,0litrovým motorem o výkonu 84 koní a přeplňovaným motorem 1,0 TSI, naladěným na 110 koní při spalování klasického benzínu a 116 koní při spalování etanolu. Výkon putuje na přední kola přes pětistupňový manuál, nebo volitelný šestistupňový automat.

Cena modernizovaného VW Polo startuje na brazilském trhu od 82.990 brazilských reálů, což je cca 400.200 Kč, a vrcholná výbava startuje od 109.990 brazilských reálů (cca 530.400 Kč). Oproti modelu před modernizací tak nové jihoamerické Polo podle informací zahraničních kolegů zlevnilo, což v dnešní době není zas tak časté.

Drobnou vadou na kráse jihoamerického modelu je však absence verze GTI, kterou supluje pouze sportovnější výbava GTS, jejíž modernizovaná verze se očekává v blízké době. Lokální zájemci se navíc mohou těšit i na dobrodružněji laděnou verzi Polo Track, na kterou automobilka poprvé lákala již před pár měsíci.

Doporučujeme

Témata