Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo Polestar: Silní Švédové oficiálně na českém trhu

David Bureš
Diskuze (7)
Polestar je oficiálním partnerem společnosti Volvo Car Corporation od roku 1996.

V síti českých autorizovaných prodejců Volvo je možné nově pořídit modely s vyladěním motoru od firmy Polestar. Ta je oficiálním partnerem Volva v oblasti úpravy aut.

Balíček od Polestaru zvýší výkon a točivý moment motoru. U přeplňovaného třílitrového benzinového šestiválce T6 vzroste výkon na 242 kW, točivý moment pak na 480 Nm. To z něj činí nejvýkonnější automobilkou schválený motor v její historii.

Vyšší výkon je nabízen také pro vznětový pětiválec D5, v tomto případě motor po softwarové úpravě disponuje výkonem 169 kW a točivým momentem 470 Nm.

Polestar optimalizuje parametry motoru, aniž by tyto úpravy měly vliv na certifikované hodnoty spotřeby paliva či emisí. Instalace je prováděna výhradně v autorizovaných servisech Volvo. Zákazníky tento „chip tuning“ může lákat i tím, že se na upravené vozy i nadále vztahuje výrobcem poskytovaná záruka.

Doporučená cena za zvýšení výkonu u obou motorů činí 25.990 korun včetně DPH. Softwarové vyladění motorů od Polestaru je možné pořídit pro modely S60, V60, XC60, V70, XC70 a S80.

O rozšíření nabídky Volva o balíček Polestar rozhodl zájem českých zákazníků. Ti se dožadovali výrobcem schváleného tuningu pro svá vozidla. Automobil s paketem Polestar nabídne působivou akceleraci a silnější zážitky z jízdy, z dlouhodobého hlediska může také vzrůst jeho hodnota.

Poslední zprávy z Volva naznačují, že automobilka má s Polestarem velké plány. Vedle avizované malosériové výroby S60 Polestar se chystá také výroba V40 Polestar. Firma se původně starala o závodní aktivity Volva.

David Bureš
Diskuze (7)
Avatar - petr164
18. 8. 2012 18:09
Re: Chápu, ale nesdílím
Předně, maska a současně boční profil přídě je diktátem EuroNCAP. Nová Volva navíc mají pevné bezpečnostní profily podélně pod okraji víka kapoty. Poslední modely jsou mnohem dynamičtější a současně chválihodně hubnou, nadměrná hmotnost zabíjí stejně jako nadměrná křehkost.
18. 8. 2012 10:24
Re: Nedávno...
Hele chápu, že vývoj jde do předu, ale to přece design taky a nový směr Volva mi prostě připomíná Koreu :no: Scandinávský design se dá cizelovat, viz příklad krásné XC60, ale ne rapidně měnit viz. polokombíky, nazval bych to spíš sportsbacky V40/V60 brrr :no:

Hlavně nechápu, kde berou tu drzost tyto 2 vozy nazvat kombi - V60 má jen 430l kufr, to neni kombi střední třídy, ale je na urovni Fabie 1G (426l) >:D O V40 raději ani nemluvím 335l je naprostý podprůměr třídy i u HB :no:

Jasně, můžeš namítnout, že to je čistě česká polemika, že čím větší kufr, tím lepší auto, ale to je blbost. Mám-li vyhodit oknem min 600tis za auto ve kterém mám jezdit max sám, jelikož se do něj nic nevejde, koupím si raději Mini >:D Ale do 600k si v pohodě koupím jakékoliv HB/Kombi/MPV v nižší střední a budu v daleko větší pohodě než z Volvem V40 ;-)

Ještě jeden argument, Volvo není premie, tj je dle mě o dost předražené ;-)
Avatar - 4hill
18. 8. 2012 08:46
Re: Nedávno...
Podívej se co se dnes prodává za vozy.Jen hlupák si může myslet že bude Volvo vyrábět stále svoje "krabice"..Potřebuje prodávat aby přežilo.Nevidím nějaký velký rozdíl mezi A mercedesem a V40..Ale Mercedes asi fluidní být může... :no:
17. 8. 2012 19:48
Nedávno...
... tu byl článek o nejošklivějších autech. Byly tam takové skvosty jako MB R-klasse, Mini, Panamera, ale tahle obluda tam nebyla, to mě dost zaráží :no:

Volvo, kdysi s úžasným skandinávským designem reprezentovaný ještě dosluhujícími modely V70, XC70, S80 a XC90 je pryč... Už je tu nové čínskofluidní Volvo s nepraktickým a odpudivým designem a ještě navíc si hraje na sportovce. Musím se přiznat, že jsem z nových modelů naprosto zklamaný. Jediný z nových modelů se mi líbí XC60, jinak nic :no:

Polestar na tom nic nezmění, Volvo prostě už není Volvem, ale jen dalším producentem nevzhledných plechovek. Kde je např Volvo 850 T-5 nebo 850R. To byla nabušena, ostrá a hlavně svébytná Volva ;-) :yes:
Avatar - 4hill
17. 8. 2012 17:15
Re: Majitel Volva
Volvo se stále vyrábí v Evropě a pracují v něm evropané.Jistě..čínu také nemusím ale v tomto případě je to větší plus než jeho předchozí majitelé.Nebo mělo radši následovat osud Saabu? K tématu..Pokud je toto nejsilnější motor tak co je potom T5 s 302kw v C30 Performance taktéž od Polestaru?