Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Golf s 1,2 TSI v Česku od 339.900 Kč; ve výbavě má dotykový displej, klimu i pět dveří

Vitek
Diskuze (511)
Nový Golf již zná svou cenu. Předprodej sedmé generace začal ještě před autosalonem v Paříži, kde si jej budou moci zákazníci poprvé prohlédnout.


AKTUALIZOVÁNO 25. 9. 2012 11:23 Přidali jsme podrobný přehled cen a výbav

Nejlevnější verzí v nabídce je Golf s motorem 1,2 TSI o výkonu 63 kW a s výbavou Trendline. Zájemci za něj zaplatí 339.900 Kč.

Ve výbavě základní verze najdeme například automatickou klimatizaci Climatronic, pět dveří, rádio FM Composition Touch s 5" dotykovým displejem, čtečku paměťových karet SD, elektronickou parkovací brzdu včetně funkce Auto Hold, systém Start/Stop, stabilizační systém s elektronickou uzávěrkou diferenciálu XDS, funkce sledování únavy řidiče a automatického brzdění při vícenásobných kolizích a variabilní podlahu zavazadlového prostoru. Ten má objem 380 litrů.

Hned od začátku Volkswagen nabídne dvě karosářské verze, tři stupně výbavy a čtyři různé motory. U nich se jedná ve všech případech o zcela nové modulární konstrukce, které jsou nedílnou součástí platformy MQB.

Druhý stupeň výbavy nese označení Comfortline startuje s motorem 1,2 TSI o výkonu 63 kW a cenou od 374.900 Kč.

Základní provedení Trendline rozšiřuje Comfortline v rámci standardní výbavy mimo jiné o rádio FM/AM Composition Colour, přehrávač CD/MP3, palubní počítač Medium, tempomat, 15“ kola z lehké slitiny „Lyon“, komfortní výškově nastavitelná přední sedadla, kůží obšitý volant, madlo ruční brzdy a hlavici řadicí páky, a loketní opěrku.

Vrcholnou výbavou je Golf Highline nabízený od 470.900 Kč v kombinaci s motorem 1.4 TSI o výkonu 103 kW (140 k).

Výbava Highline se od prostřední verze Comfortline odlišuje například rádiem FM/AM Composition Media s 5,8“ dotykovým barevným displejem, vstupem USB, připojením Bluetooth pro mobilní telefony, 16“ koly z lehké slitiny „Denver“, mlhovými světlomety s funkcí statických světel pro odbočování, sportovními sedadly čalouněnými v kombinaci Alcantary a tkaniny, multifunkčním volantem s kůží obšitým věncem, osvětlením „Ambiente“, dešťovým senzorem, zpětným vnitřním zrcátkem s automatickou clonou proti oslnění a textilními koberečky.

Sedmá generace Volkswagenu Golf bude na českém trhu nabízena nejprve se šesti zážehovými motory včetně provedení EcoFuel na stlačený zemní plyn a třemi

vznětovými motory s výkony od 63 kW (85 k) do 110 kW (150 k). Později nabídku motorizací doplní zážehový 2,0 TSI s výkonem 162 kW (220 k) a vznětový 2,0 TDI s výkonem 135 kW (184 k). Tyto dva motory budou určeny pro sportovně laděné verze GTI a GTD.

VW Golf VII - zážehové motory a ceny na českém trhu
Motor1,2 TSI1,2 TSI1,4 TSI CNG1,4 TSI1,4 TSI1,4 TSI ACT
Převodovka5M6M (7DS)6M (7DS)6M (7DS)6M (7DS)6M (7DS)
Zdvihový objem [cm3]119711971395139513951395
Válce/ventily4/44.IV4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]63/4300-530077/-81/-90/-103/4500-6000103/4500-6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/1400-3500---250/1500-3500250/1500-3500
Max. rychlost [km/h]179---212 (212)212 (212)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,9---8,4 (8,4)8,4 (8,4)
Komb. spotřeba [l/100 km]4,9---5,3 (5,0)5,3 (5,0)
Hmotnost [kg]1205---1268 (1288)1268 (1288)
Cena Trendline [Kč]339.900363.900----
Cena Comfortline [Kč]374.900398.900 (458.900)479.900418.900440.900-
Cena Highline [Kč]--504.900 (564.900)448.900 (508.900)470.900 (530.900)496.900 (556.900)

VW Golf VII - vznětové motorizace a ceny na českém trhu
Motor1,6 TDI1,6 TDI1,6 TDI 4M2,0 TDI
Převodovka5M5M (7DS)6M6M (6DS)
Zdvihový objem [cm3]1598159815981968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/-77/3000-400077/3000-4000110/3500-4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]-250/1500-2750250/1500-2750320/1750-3000
Max. rychlost [km/h]-192 (192)-216 (212)
Zrychlení 0-100 km/h [s]-10,7 (10,7)-8,6 (8,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]-3,8 (3,9)-4,1 (4,4)
Hmotnost [kg]-1295 (1313)-1354 (1375)
Cena Trendline [Kč]395.900---
Cena Comfortline [Kč]-448.900 (508.900)508.900502.900
Cena Highline [Kč]-478.900 (538.900)538.900532.900 (592.900)

Aleš Jungmann, Ondřej Pavlůsek

Vitek
Diskuze (511)
1. 10. 2012 10:43
Re: No...
Ale já to nějak osobně či nedejbože dotčeně neberu. Opravdu ;-)
A na "obecné fňukání" zde má každý právo. Já bych mohl kontrovat např. tím, že je tu dost těch, kteří mají své první auto, rovnou s malým turbem, a tak tu zavhovanou a "nemódní" atmosféru vlastně také neznají. Ale atmosféry určitě stojí za prd, bo to říkaj všichni... Tím chci jen naznačit, že odvolávání se na ty "zkušenosti" může být zde na diskuzích cestou do pekel - já osobně bych skončil u rozlišení plakát/řidič, dál už je to velmi ošidné.
Mimochodem, i já coby potenciální zákazník automobilek se za 2-3 roky budu rozhodovat jaké nové auto. Proti malým turbům mám dva zásadní argumenty - bojím se spolehlivosti (a jako zákazník na to mám plné právo) a spotřeby, jež v reálu velmi, velmi nekoresponduje s hodnotami naměřenými dle metodik EU. A proto jsem teď velmi zpozorněl a čekám na první testy nové Mazdy 6 - dle fotek krásný kombík a hlavně ten nový atmo 2,0 který dokazuje, že atmosférické motory nepatří do starého železa...

Ano, šestiválce začínají být v mainstreamu na vymření - dodávám bohužel. Ale nemá právě to turbo (silné verze, samozřejmně) právě ty šestiválce nahradit? Vlastně co se charakteristiky týče, je oturbený čtyřválec daleko blíže atmo šestiválci než čtyřválci... Mě se to srovnání jako podpásovka nezdá...

Naopak "podpásovka" se mi zdá to co doporučuješ - srovnávat turbo/atmo podobných objemů - vždyť downsizing (už z logiky toho slova) přišel s nízkoobjemovými turby jako s náhradou atmosfér vyšších objemů.... Takže např. 1,2 TSi 63kW nebudu srovnávat s nějakou atmo 1,2 či 1,4, ale spíše atmo 1,6 či 1,8. A zde odpovím zcela konktétně - raději bych upřednostil mou atmo 1,6 74 kW s krátkýmmi převody před 1,2 TSi 63 kW - tzn. základ Meganu vs. základ Golfu. 1,2 sice bude táhnout "odspodu" čímž je uživatelsky komfortnější, ale v případě předjíždějí kamionu jedoucího +/- 80 km/h je mi to jaksi na prd. Neboť těch 15 koní tam prostě není... Jo a to že v TSi před předjížděním podřadím na 4ku nabo 5ku, kdežto v té 1,6 na 3ku je už jaksi jedno... ;-)
Avatar - white label
1. 10. 2012 00:23
Re: No...
Bereš si to zbytečně příliš osobně, v reakci dávám dostatečný důraz na to, že je to myšleno obecně.
Nebavím se o tvých individuálních zkušenostech/pocitech, ale o zkušenostech většiny z těch, kteří tu tak velmi často fňukají nad něčím s čím nemají větší osobní zkušenost.
"Podpásovka" je spíš tvůj příklad s šestiválcem s větším objemem, které jsou třeba zrovna v meinstreamu těsně před vymřením (v mnoha případech spíš po vymření).
Takže teď pro změnu srovnej benzínové motory (nejčastěji R4) s podobným objemem a stejným počtem válců - bez turba a s turbem. ;-) :-)
30. 9. 2012 19:38
Re: No...
Díky za podnět. Najezdil jsem s oběma koncepcemi dost. Můj názor na toto je konstantní a nehodlám ho měnit. Charakteristiku atmosfér mám rád a atmo šestiválec bych vždy upřednostnil před oturbeným čtyřválcem. A (ač slabý) atmo benzín vždy před (slabým) nízkoobjemovým turbem. Toť můj názor. Tvůj dotaz se mi jeví jako taková malá podpásovka - já se zastánců TSi a spol. také neptám na to kolik s čím mají najeto.
27. 9. 2012 23:41
Re: Bude válka?
:yes:
Avatar - white label
27. 9. 2012 13:38
Re: PISATELIA PRISPEVKOV NIKOHO VASE NAZORY NEZAUJIMAJU
To je zajímavá dedukce, platí to i u jistého nejmenovaného známého nicku, který končí dvěma nulama? :-O :*) >:-[]