Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Golf: Vyšší ceny v roce 2011, základ stále za 319.900,-Kč

Diskuze (12)
VW Golf se dočkal mírného zdražení jednotlivých verzí. Zvýšení cen se však pohybuje v řádu tisícikorun.

První cena Volkswagenu Golf dle nového ceníku pro rok 2011 zůstává 319.900,- Kč – drží se tak úrovně, kam se dostala loni v říjnu po plošném zlevnění Golfu o 47 tisíc korun. Dražší verze mají ceny o 1 až 5 tisíc korun vyšší, než tomu bylo po říjnovém zlevnění.

Za paket Comfort, který zvýhodňuje pětidveřové provedení, se nyní připlácí 6.500,- Kč místo dosavadních 5.000,- Kč.

Nižší výbava Trendline obsahuje sedm airbagů (tzn. včetně kolenního), ESP, poloautomatickou klimatizaci, rádio RCD 210 s CD/MP3 přehrávačem, palubní počítač, elektrické stahování oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, světla pro denní svícení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant nastavitelný ve dvou osách.

Pro české zákazníky je jistě zajímavou volbou paket Comfort – za 6.500,- Kč navíc dostanou pětidveřovou karoserii, malý kožený paket a zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie.

Trendline může dále dostat paket All in za 15.300,- Kč: automatickou dvouzónovou klimatizaci, tempomat, 15palcová litá kola a bederní opěrku. Další možností je paket Sport – sportovní podvozek, 16palcová kola, sportovní sedadla, zatmavená zadní okna, přední mlhovky a další doplňky. Příplatek je 10.000,- Kč.

Volkswagen Golf - ceny benzinových motorizací
Motor1,41,2 TSI1,2 TSI1,2 TSI BMT1,4 TSI1,4 TSI
Převodovka5M5M (7DSG)6M (7DSG)6M6M (7DSG)6M (7DSG)
Zdvihový objem [cm3]139011971197119713901390
Válce/ventily4/44/24/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]59/500063/480077/500077/500090/5000118/5800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800160/1500-3500175/1550-4100175/1550-4100200/1500240/2000
Max. rychlost [km/h]172178190 (190)190200 (200)220 (220)
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,912,3 (12,3)10,6 (10,6)10,59,5 (9,5)8,0 (8,0)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,45,5 (5,8)5,7 (5,8)5,26,2 (6,0)6,3 (6,0)
Poh. hmotnost [kg]11421229 (1260)1233 (1264)1234-1271 (1286)
Cena Trendline 3dv. [Kč]319.900,-333.800,-378.900,-392.700,-416.700,--
Cena Trendline Comfort 5dv. [Kč]326.400,-340.300,-385.400,-399.200,-423.200,--
Cena Highline 3dv. [Kč]--441.400,--479.200,-536.100,-
Cena Highline Comfort 5dv. [Kč]--447.900,--485.700,-542.600,-

Highline ke standardní úrovni Trendline přidává rádio RCD 310 s Aux-in zdířkou, palubní počítač Plus, tempomat, 16palcová litá kola Cleveland, mlhovky se statickým přisvěcením do zatáček, zatmavená zadní světla, vnější zrcátka a kliky dveří v barvě vozu. Obě přední sedadla jsou výškově nastavitelná a čalounění je kombinací látky a Alcantary. Highline má také multifunkční volant a chromované prvky v interiéru.

I pro tuto výbavu existuje paket Comfort. Tentokrát je za příplatek 6.500,- Kč pětidveřové provedení a dvojtónová klimatizace. Možnosti příplatkové výbavy jsou ale samozřejmě mnohem širší, například základní vestavěná navigace RNS 310 stojí 17.100,- Kč.

Volkswagen Golf - ceny dieselových motorizací
Motor1,6 TDI1,6 TDI1,6 TDI BMT2,0 TDI2,0 TDI 4Motion
Převodovka5M5M (7DSG)5M6M (6DSG)6M
Zdvihový objem [cm3]15601598159819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/420077/440077/4400103/4200103/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1500-2500250/1500-2500250/1500-2500320/1750320/1750
Max. rychlost [km/h]178189 (189)190209 (207)206
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,3 (11,2)11,39,3 (9,3)9,4
Komb. spotřeba [l/100 km]4,54,5 (4,7)4,34,9 (5,4)5,5
Poh. hmotnost [kg]-1314 (1337)13181351 (1372)1451
Cena Trendline 3dv. [Kč]406.400,-433.200,-446.200,-490.500,-533.200,-
Cena Trendline Comfort 5dv. [Kč]412.900,-439.700,-452.700,-497.000,-539.700,-
Cena Highline 3dv. [Kč]-495.700,--553.000,--
Cena Highline Comfort 5dv. [Kč]-502.200,--559.500,--

Diskuze (12)
14. 1. 2011 00:58
Re: Základná cena
Trochu tě opravím, pro tebe není etalonem. Pro ty všechny ostatní, co si ho pořídíli jím je a snad nemusím dodávat, který model je v Evropě v této třídě dlouhodobě nejprodávanější. :-)

Jinak s tou cenou Passatu v SRN si trochu ustřelil, ne? V reichu je to suverénně nejdražší auto klasické "mainstreamové" střední třídy. Kdyby nebyl, kdo by si pak koupil takový Superb, že...
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2011 22:17
Re: Základná cena
No jen zopakuji: ani passat ani golf není etalonem třídy. V německu je tak populární, protože je cenově dostupný a HLAVNĚ JE NĚMECKÝ + servisní síť. Prostě domácí značka. V česku je to pro někoho vstupenka do JAKO lepší třídy. Tady na ACZ je vw skoro fetiš. Pravdou je, že jejich trumfem je haldex + automat. Pro mě je passat prostě jen NIČÍM NEVYNIKAJÍCÍM firmákem a je opravdu nuda ho řídit. Stejně tak je total nuda jejich nej motor 125kW nafta. Ale jako fabrika na peníze je to ok. Dokázali udělat z dojné krávy perpetum mobile a navíc přenést post dojné krávy na klienty. To je geniální, to ano. Ale, pokud nebudu brát tu kombinaci 4x4 + atm, je lepší snad vše, co je v této třídě k mání - jmenovitě Laguna III, C5, Mondeo, insignia..... :-)

Jinak samozřejmě at si každý kupuje co chce, to je jasný. Já se v tomto ohledu řídím heslem: Co mi není rovno po tom je mi ho....vno

;-)

Musím jen doplnit, že dosluhující generace byla velmi sympatická a nepočítám se ani do antivw, ale ani do vwfuns....prostě auto se svými klady a zápory.
Avatar - white label
13. 1. 2011 17:15
Re: Základná cena
Tvrdit o někom, že nemá přehled jen proto, že si koupí VW, je v principu to samé, jako tvrdit to o někom, kdo si naopak koupí cokoli jiného, než VW.
To jestli VW nazval změnu Passatu 7 (ne poprvé), nebo i Golfu 6, novou generací, nebo jen faceliftem, nemá s jejich celkovou kvalitou společného vůbec nic. Pokud jde o "detaily" jako je odhlučnění, komfort jízdy, kvalita použitých materiálů, zpracování, možnosti výbav a různých systémů, individualizaci, motorizace/převodovky/4x4, patří stále Golf i Passat (ve svých třídách!) ke špičce a v některých ohledech dokonce až na absolutní špičku (viz i srovnávací testy nejen v Německu).
Že na to třeba Golfu (pod kterým teď píšeme) stačí "jen" zdokonalený základ z "minulé" generace, rozhodně jako negativní "reklamu" nevidím, spíš naopak.
Jinak ať si každý koupí, co chce, především podle svých preferencí a financí, co si kupují ti druzí, nechme bez podobných komentářů a s nadhledem na nich... :-)
Avatar - white label
13. 1. 2011 16:53
Re: Základná cena
Ano, právě tak nějak jsem tu svou "lítost" myslel... ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2011 16:45
Re: Základná cena
až na ten podtext s přehledem ludí, to ale celkem vystihl. Pro mě je golf německý ceed..... no a s tím starýmnovým pasatem.... škoda slov. vw není o nic horší nebo lepší než ostatní značky...je to jen o preferencích. ;-)