Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Golf: Vyšší ceny v roce 2011, základ stále za 319.900,-Kč

13. 1. 2011 • 20:45
92
12
Zobrazit náhledy (92)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
VW Golf se dočkal mírného zdražení jednotlivých verzí. Zvýšení cen se však pohybuje v řádu tisícikorun.

První cena Volkswagenu Golf dle nového ceníku pro rok 2011 zůstává 319.900,- Kč – drží se tak úrovně, kam se dostala loni v říjnu po plošném zlevnění Golfu o 47 tisíc korun. Dražší verze mají ceny o 1 až 5 tisíc korun vyšší, než tomu bylo po říjnovém zlevnění.

Za paket Comfort, který zvýhodňuje pětidveřové provedení, se nyní připlácí 6.500,- Kč místo dosavadních 5.000,- Kč.

Nižší výbava Trendline obsahuje sedm airbagů (tzn. včetně kolenního), ESP, poloautomatickou klimatizaci, rádio RCD 210 s CD/MP3 přehrávačem, palubní počítač, elektrické stahování oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, světla pro denní svícení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant nastavitelný ve dvou osách.

Pro české zákazníky je jistě zajímavou volbou paket Comfort – za 6.500,- Kč navíc dostanou pětidveřovou karoserii, malý kožený paket a zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie.

Trendline může dále dostat paket All in za 15.300,- Kč: automatickou dvouzónovou klimatizaci, tempomat, 15palcová litá kola a bederní opěrku. Další možností je paket Sport – sportovní podvozek, 16palcová kola, sportovní sedadla, zatmavená zadní okna, přední mlhovky a další doplňky. Příplatek je 10.000,- Kč.

Volkswagen Golf - ceny benzinových motorizací
Motor1,41,2 TSI1,2 TSI1,2 TSI BMT1,4 TSI1,4 TSI
Převodovka5M5M (7DSG)6M (7DSG)6M6M (7DSG)6M (7DSG)
Zdvihový objem [cm3]139011971197119713901390
Válce/ventily4/44/24/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]59/500063/480077/500077/500090/5000118/5800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800160/1500-3500175/1550-4100175/1550-4100200/1500240/2000
Max. rychlost [km/h]172178190 (190)190200 (200)220 (220)
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,912,3 (12,3)10,6 (10,6)10,59,5 (9,5)8,0 (8,0)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,45,5 (5,8)5,7 (5,8)5,26,2 (6,0)6,3 (6,0)
Poh. hmotnost [kg]11421229 (1260)1233 (1264)1234-1271 (1286)
Cena Trendline 3dv. [Kč]319.900,-333.800,-378.900,-392.700,-416.700,--
Cena Trendline Comfort 5dv. [Kč]326.400,-340.300,-385.400,-399.200,-423.200,--
Cena Highline 3dv. [Kč]--441.400,--479.200,-536.100,-
Cena Highline Comfort 5dv. [Kč]--447.900,--485.700,-542.600,-

Highline ke standardní úrovni Trendline přidává rádio RCD 310 s Aux-in zdířkou, palubní počítač Plus, tempomat, 16palcová litá kola Cleveland, mlhovky se statickým přisvěcením do zatáček, zatmavená zadní světla, vnější zrcátka a kliky dveří v barvě vozu. Obě přední sedadla jsou výškově nastavitelná a čalounění je kombinací látky a Alcantary. Highline má také multifunkční volant a chromované prvky v interiéru.

I pro tuto výbavu existuje paket Comfort. Tentokrát je za příplatek 6.500,- Kč pětidveřové provedení a dvojtónová klimatizace. Možnosti příplatkové výbavy jsou ale samozřejmě mnohem širší, například základní vestavěná navigace RNS 310 stojí 17.100,- Kč.

Volkswagen Golf - ceny dieselových motorizací
Motor1,6 TDI1,6 TDI1,6 TDI BMT2,0 TDI2,0 TDI 4Motion
Převodovka5M5M (7DSG)5M6M (6DSG)6M
Zdvihový objem [cm3]15601598159819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/420077/440077/4400103/4200103/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1500-2500250/1500-2500250/1500-2500320/1750320/1750
Max. rychlost [km/h]178189 (189)190209 (207)206
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,3 (11,2)11,39,3 (9,3)9,4
Komb. spotřeba [l/100 km]4,54,5 (4,7)4,34,9 (5,4)5,5
Poh. hmotnost [kg]-1314 (1337)13181351 (1372)1451
Cena Trendline 3dv. [Kč]406.400,-433.200,-446.200,-490.500,-533.200,-
Cena Trendline Comfort 5dv. [Kč]412.900,-439.700,-452.700,-497.000,-539.700,-
Cena Highline 3dv. [Kč]-495.700,--553.000,--
Cena Highline Comfort 5dv. [Kč]-502.200,--559.500,--

Témata
14. 1. 2011 00:58
Re: Základná cena
Trochu tě opravím, pro tebe není etalonem. Pro ty všechny ostatní, co si ho pořídíli jím je a snad nemusím dodávat, který model je v Evropě v této třídě dlouhodobě nejprodávanější. :-)

Jinak s tou cenou Passatu v SRN si trochu ustřelil, ne? V reichu je to suverénně nejdražší auto klasické "mainstreamové" střední třídy. Kdyby nebyl, kdo by si pak koupil takový Superb, že...
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2011 22:17
Re: Základná cena
No jen zopakuji: ani passat ani golf není etalonem třídy. V německu je tak populární, protože je cenově dostupný a HLAVNĚ JE NĚMECKÝ + servisní síť. Prostě domácí značka. V česku je to pro někoho vstupenka do JAKO lepší třídy. Tady na ACZ je vw skoro fetiš. Pravdou je, že jejich trumfem je haldex + automat. Pro mě je passat prostě jen NIČÍM NEVYNIKAJÍCÍM firmákem a je opravdu nuda ho řídit. Stejně tak je total nuda jejich nej motor 125kW nafta. Ale jako fabrika na peníze je to ok. Dokázali udělat z dojné krávy perpetum mobile a navíc přenést post dojné krávy na klienty. To je geniální, to ano. Ale, pokud nebudu brát tu kombinaci 4x4 + atm, je lepší snad vše, co je v této třídě k mání - jmenovitě Laguna III, C5, Mondeo, insignia..... :-)

Jinak samozřejmě at si každý kupuje co chce, to je jasný. Já se v tomto ohledu řídím heslem: Co mi není rovno po tom je mi ho....vno

;-)

Musím jen doplnit, že dosluhující generace byla velmi sympatická a nepočítám se ani do antivw, ale ani do vwfuns....prostě auto se svými klady a zápory.
Avatar - white label
13. 1. 2011 17:15
Re: Základná cena
Tvrdit o někom, že nemá přehled jen proto, že si koupí VW, je v principu to samé, jako tvrdit to o někom, kdo si naopak koupí cokoli jiného, než VW.
To jestli VW nazval změnu Passatu 7 (ne poprvé), nebo i Golfu 6, novou generací, nebo jen faceliftem, nemá s jejich celkovou kvalitou společného vůbec nic. Pokud jde o "detaily" jako je odhlučnění, komfort jízdy, kvalita použitých materiálů, zpracování, možnosti výbav a různých systémů, individualizaci, motorizace/převodovky/4x4, patří stále Golf i Passat (ve svých třídách!) ke špičce a v některých ohledech dokonce až na absolutní špičku (viz i srovnávací testy nejen v Německu).
Že na to třeba Golfu (pod kterým teď píšeme) stačí "jen" zdokonalený základ z "minulé" generace, rozhodně jako negativní "reklamu" nevidím, spíš naopak.
Jinak ať si každý koupí, co chce, především podle svých preferencí a financí, co si kupují ti druzí, nechme bez podobných komentářů a s nadhledem na nich... :-)
Avatar - white label
13. 1. 2011 16:53
Re: Základná cena
Ano, právě tak nějak jsem tu svou "lítost" myslel... ;-)
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2011 16:45
Re: Základná cena
až na ten podtext s přehledem ludí, to ale celkem vystihl. Pro mě je golf německý ceed..... no a s tím starýmnovým pasatem.... škoda slov. vw není o nic horší nebo lepší než ostatní značky...je to jen o preferencích. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku