Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vypadá ještě jako Ferrari? Purosangue s příměsí polského tuningu ve vás vyvolá rozporuplné reakce

Dominik Kovář
Diskuze (9)

Zelená nepatří k nejvyužívanějším barvám na vozech automobilky z italského Maranella.

Od premiéry Ferrari Purosangue uplynulo již téměř tři čtvrtě roku. První SUV v historii značky se vzpínajícím se koněm ve znaku dle očekávání vyvolalo obří rozruch. Dalo by se vsadit na to, že i po několika měsících od představení modelu Purosangue je ve světě stále velký počet fanoušků, kteří nedokáží SUV s dvanácti válci pod kapotou stále přijít na chuť.

Automobilka z Maranella se nicméně snažila jak mohla, aby v sobě mělo Purosangue co nejvíce z DNA modelů Ferrari. To se povedlo ať už zavedením zmíněného motoru V12 nebo přítomností luxusních materiálů. Tyto vlastnosti nyní doplňuje také větší prostornost a možnost si v rámci možností zařádit v terénu.

Video se připravuje ...

Polský tuner Carlex si na Purosangue posvítil a představil koncept, který vás nenechá chladnými (a nebo právě naopak). Carlex si libuje hlavně v interiérech, což se ukazuje i na tomto konceptu. 

V kabině se téměř stejným dílem prolíná kombinace bílé a zelené. Luxus zůstává, takže sedadla jsou čalouněná kůží a navíc perforovaná. Palubní deska je potažena tmavě zelenou Alcantarou, zatímco volant je opět v kůži. 

Video se připravuje ...

Exteriér modelu Purosangue téměř kopíruje jeho interiér, bílou ale nahrazuje kartáčovaná stříbrná. Zelená část laku pak potvrzuje, že poznávací barvou polského úpravce je právě tento odstín zelené. Ostatně totožný design Carlex aplikoval už dříve na konkurenční Lamborghini Urus.

Kdy a za jakou cenu bude tento balíček pro italské SUV k dispozici zatím Carlex nezmiňuje. Času na realizaci má ale více než dost, do roku 2026 hlásí Ferrari u modelu Purosangue vyprodáno.

Dominik Kovář
Diskuze (9)

Doporučujeme

16. 5. 2023 11:40
Re: Re: Re: Musí byť Ferrari červené?
Mne sa paci, ze tu je kopec fandov, vojdes do hocijakeho industrial estate a mas tam malu garaz, dielnu a v nej nejaku pecku. Prenajimal som si skladovy priestor a vedla mal tipek f40 a dokonca mi rad vsetko poukazoval, stretol som manika co mal funkcne original wrcka z 90tok, mal som suseda co robil nejaky amatersky mx5 cup, tak som v jeho garazi videl kadejaje prapodivne upravene mx5 rx7 8. Pred mesiacom som mal klienta, co mal am dbs s nejakym carbon packom, co stal 150 000 libier ;-D. Tesi ma, ze tu mozes vidiet na ceste auta, ktore ziju iba na fotkach, bmw 1m, z1, z8, aston martin virage, minule som stretol haryho z garaze na jeho xe project 8. Na E type sa chodi v lete do cotswold, tam su vsade, tusim maju zaciatkom leta aj oficialny zraz. Nie tak davno som si spomenul na ozzmana ked som videl predlzenu limuzinu ala amerika z mondea mk4, nestacil som zustit ci to bol dizel :-D
16. 5. 2023 01:09
Re: Re: Musí byť Ferrari červené?
Jo to bez debat.
Ja vnimam sportovni SUV jako celkem blbost.

Jeste docela pochopim neco mensiho a hbitejsiho, takovy "SUV GTI" jako Tiguan R nebo nejaky 4valcovy Porsche Macan. Proste mas doma SUVcko se kterym se da jet svizne.

Ale jak mas plnohodnotny SUV (podle evropskych meritek, protoze american je velikostne o tridu dal), potom zkratka nechapu ty souboje Purosangue / Aston Martin / Urus / Cayenne GT atd.
Ale tak lidi to chteji, tak to vyrabi.

A samozrejme tady jsou k videni opravdu pekna auta a hlavne uplne vsechno mozny. Ferrari je vec, kterou proste potkavas (a vypada paradne), ale me se libi i to, ze tady potkavas veci jako ... co si vzpomenu tak za posledni rok a vynechavam vsechna "bezna" auta jako McLaren nebo Aston ...
LaFerrari, Aventador, uzasne vytunovanou GT86 rozsirena a vsechno (!), RX7 (!!), Spyker C8, Maserati MC20 (vypada OPRAVDU dobre)

No a taky 2 auta co nevim co jsou.
Jo a ten E-Type, tak ten uz ma asi takovou hodnotu, ze ho na silnici neuvidis, ale ja mel to stesti. Je to genialni design.
15. 5. 2023 20:13
Re: Musí byť Ferrari červené?
Evidentně máš jiný vkus, to nemyslím ve zlém.

Já v Urusu podobu s Q8 nevidím, nepreferuji neoriginální megakřídla, tuning ani "garážový", ani od firem a ani od těch renomovaných. Dávám přednost autům tak, jak je dělá továrna. Aby auto "vyčnívalo" není moje priorita.

Purosangue i Urus jsou si - v mých očích - dost podobné jak charakterem tak výkony, vzhledem i cenovou hladinou. I když Ferrari je o chloupek lepší skoro ve všem, také je ale dražší. To ale nepovažuji za zásadní a vzhled je vždy otázka subjektivní.

Máme na to prostě odlišný názor.
15. 5. 2023 17:02
Re: Re: Musí byť Ferrari červené?
Tak hlavne tato kategoria aut nie je pre fanusikov aut, ked si v uk, tak vies, ze sa tu daju bezne najst ozajstne klenoty, za ktorymi sa olkati otocit hlavu, nie tieto haraburdy
15. 5. 2023 14:28
Re: Musí byť Ferrari červené?
Ano, Urus vypada jak Q8. Vubec nevypada jak by melo Lambo vypadat. Projede kolem tebe ani si nevsimnes (ziju v Londyne, takze ja uz jich videl nespocet a skutecne to auto nijak nevycniva, je to nuda).

Jediny slusne vypadajici Urus co jsem zatim videl byl full set od Mansory (rozsireny, nizsi, poradny kridlo, poradny vyfuk / zvuk atd), ale za to das myslim dvojnasobek

https://www.mansory.com/…enatus-wide-body#1
http://file.mansory.com/…RUS_overview.pdf

Tady se v tom projeli v AutoTop NL ... nicmene tady nekdo setril a nedal tam ani poradny kridlo :-)
https://www.youtube.com/watch?…