Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Brabus 900
Brabus 900
Brabus 900
Brabus 900
85 Fotogalerie

Z Mercedesu-Maybach GLS se stala luxusní střela Brabus 900

Toužíte po vrcholném v SUV balení, brutálním výkonu a nechcete mainstream? Pak by vás mohl zajímat právě nový Brabus 900.

Základem nového vozu Brabus 900, který úpravce prezentuje ve zlověstně tmavém provedení, se stal prémiový Mercedes-Maybach GLS s motorizací 600 4Matic. Jenže jak už je u společnosti Brabus bývá zvykem, ani tentokrát nezůstal kámen na kameni.

Začněme od pohonné jednotky, kterou byl původně 4,0litrový twin-turbo přeplňovaný motor V8. Úpravce však převrtal jeho objem na 4.5 litru a z motoru vymačkal 662 kW (900 k) a 1250 Nm točivého momentu. Nakonec byl však točivý moment elektronicky omezen na 1050 Nm.

Video placeholder
Nový Brabus 900 slibuje ultimativní luxus v kombinaci s pořádným výkonem • Brabus

V kombinaci s automatickou převodovkou a systémem pohonu všech kol však tenhle luxusní mastodont na kolech zvládá akceleraci na 100 km/h za 4,2 sekundy a jeho maximální rychlost je až 320 km/h.

Brutální výkon přitom doprovází také patřičně výrazný zvukový projev, o který se stará nerezový výfukový systém s elektronickou klapkou. V režimu Sport tak motor dokáže pořádně zařvat, naopak v režimu Coming Home jen tiše duní, abyste zbytečně nedráždili sousedy.

Úpravou prošel také vzduchový podvozek Brabus Airmatic, kterým byla světlá výška vozu snížena o 25 mm. V podbězích však pořád zbyl dostatek místa pro instalaci 24“ kovaných kol Brabus Monoblock M, která obouvají pneumatiky s rozměry 295/35 vpředu a 335/30 vzadu.

Jak už bylo zmíněno, prezentovaný kousek je lakován elegantní černou barvou a začerněny byly také všechny chromované doplňky původního Mercedes-Maybach GLS. Úpravce si také pohrál s tvary blatníků a nárazníků, vyměnil loga v masce a pod prahy ukryl výklopné schůdky se svým lokem, které usnadňují nastupování a vystupování. Doplňky navíc mohou být vyrobeny z karbonu.

Interiér zaujme především novým čalouněním, kombinujícím černou a béžovou prémiovou kůži, nechybí ovšem ani karbonové dekory. Vzadu navíc vidíme dvojici pohodlných kapitánských křesel, která posádka jistě ocení na delších cestách. Ostatně nabízejí systém ventilace i vyhřívání.

Cenu ani dostupnost zatím úpravce nezveřejnil, všem je nám ale jasné, že půjde o výjimečný stroj za výjimečnou částku. Potkat některý z vyrobených kusů na silnici pak jistě bude malým svátkem a zajímavým zážitkem.