Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019: Italdesign DaVinci nemusí skončit jako pouhý koncept

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 2. 3. 2019
9
7
Zobrazit náhledy (9)
Italdesign DaVinci Italdesign DaVinci Italdesign DaVinci Italdesign DaVinci
Italdesign si pro letošní autosalon v Ženevě připravil atraktivní kupé DaVinci s křídlovými dveřmi, které vedle svého vzhledu zaujme i neotřelým části palubní desky a možností výroby.

Ženevský autosalon se již tradičně stane místem světové výstavní premiéry nového konceptu značky Italdesign. Touto novinkou je kupé DaVinci, jehož exteriér přitahuje pozornost poměrně agresivním tvarováním přídě, kontrastujícím s ladnými liniemi boků a poměrně elegantním řešením zadních partií.

Italdesign DaVinci s párem rozměrných křídlových dveří možná nepřináší žádnou revoluční myšlenku v oblasti designu karoserie, ale v případě čtyřmístného interiéru je situace poněkud odlišná.

Prostor pro posádku se na první pohled nijak nevzdaluje dnešním řešením interiérů vozů prémiových značek. Zploštělý volant, digitální přístrojový štít či dotykové obrazovky dnes nejsou ničím neobvyklým.

Pozornost si ovšem zaslouží řada ovládacích prvků na palubní desce v prostoru pod párem výdechů, která je překryta Alcantarou, jíž je potažen celý díl, v němž jsou umístěny. Řidič nebo spolujezdec na předním sedadle se tak nedotýkají plastových či kovových prvků, ale jen umělé kůže.

Italdesign prozatím neuvádí bližší informace k technice svého nového konceptu. Podle britského magazínu Autocar má DaVinci rozvor náprav 2900 mm, celkovou délku 4981 mm a šířku 2124 mm.

V případě pohonu může být údajně osazen až čtyřlitrovým vidlicovým osmiválcem v kombinaci s pohonem všech kol nebo elektromotory umístěnými u předních i zadních kol a akumulátory usazenými v podlaze.

Italdesign má být schopen dodat DaVinci jen s malými změnami jako kompletní projekt pro sériovou výrobu. Záleží jen na zájmu ze strany automobilek.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Deutsch
Povedený koncept.
Deutsch
| 4. 3. 2019
Hotové je, to prohlásil sám Italdesign. Možná máš pravdu že pouze budou testovat ohlas potencionálních kupců, ale neumim si to auto predstavit ani u Audi a uz vůbec ne u Lamba. Umim si ho predstavit pouze pod značkou Italdesign s nezměněným designem a to že nemá motory a platformy je absolutně druhotná věc, viz ZeroUno (huracan/R8). Nehledě na to že DaVinci je postavené na platformě A7
Avatar - Ham.
Povedený koncept.
Ham.
| 4. 3. 2019
Podle mě se jenom testuje reakce publika na daný design. Když se bude líbit, tak se ho chopí Lambo nebo Audi (těžko to jen tak dají někomu cizímu) a když ne, tak to vyhodí. Hotové auto to těžko může být, Italdesign sám o sobě nemá ani motory, ani základní platformu na které by cokoliv postavil, takže těžko může mít hotové auto, má hotovou designovou studii, to je něco dost jiného.
Avatar - Deutsch
Povedený koncept.
Deutsch
| 4. 3. 2019
Není to žádný predobraz ani designový ani co se technické stranky týče, je to hotové auto které ovšem musí nekdo vyrobit za nejakou trochu normálnější cenu nez melo ZeroUno. Hledá se zenich a ja ti rikam ze se nenajde. Ver tomu :-!
Avatar - Ham.
Povedený koncept.
Ham.
| 4. 3. 2019
No vzhledem k tomu, že majitelem Italdesignu je Audi a Audi vlastní také Lamborghini, tak to může být klidně předobraz nějakého modelu těchto dvou automobilek. Třeba budoucí A7 nebo nějakého nového čtyřmístného "kupé" Lamba odvozeného od A7, vedle Urusu by tohle pasovalo celkem dobře.
Avatar - Deutsch
Povedený koncept.
Deutsch
| 3. 3. 2019
Staci opravdu málo? >:D pokud to neudělá Italdesign sám na sebe v nejaké kusové výrobě tak jako ZeroUno tak se do výroby tohle auto nikdy nedostane. Nebo mi napiš alespon jednoho potencionálního zájemce (automobilku) který tohle bude vyrábět pod svou značkou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku