Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva živě: Hyundai Genus

Ladislav Čermák Ladislav Čermák 2. 3. 2006 • 13:25
24
55
Zobrazit náhledy (24)
Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai Hyundai
Nezvykle elegantní a praktické kombi přivezl do Ženevy korejský Hyundai

Prolínající se křivky, vyvážené hmoty a precizní detaily - to vše obsahuje koncept nového kombi v segmentu D. Jak je v dnešní době zvykem, automobilka svěřila tvorbu křivek svému detašovanému kreativnímu pracovišti, které studuje potřeby cílového evropského zákazníka přímo v srdci Německa, nedaleko Rüsselsheimu, proslulého v souvislosti se zcela jinou automobilkou...

Jeho tvůrci hovoří o skvěle vyváženém kompromisu mezi prostorem a pohodlím na jedné straně, a elegantní praktičností na straně druhé. Dle našeho soudu nejsou jejich slova nadsazená a krychlové kubíky dostaly neobvykle elegantní tvary, ovšem konečný soud necháváme na vás.

Charakter novému Hyundaii uděluje výrazná příď s motivem šestiúhelníku, pokračující výraznou "ramenní" linií až k elegatně prolnuté zádi. Vpředu dolaďují dynamický dojem vycizelované "ptačí" světlomety, na opačné straně zase vykalkulovaný střet křivek koncovek a oken. O tom, že obří kombi se snaží tvářit jako kupé, svědčí i nízká linie bočních oken, opticky nerozdělená B-sloupkem, který se schoval pod tmavá skla.

Interiér pokračuje v rozmáchlé práci s plochami a oblouky. Dominantním prvkem je výrazně tvarovaná palubní deska se zajížděcí obrazovkou multimediálního centra. Dostatek světla přisouvá obří panoramatická střecha, uprostřed rozdělená příčným ochranným obloukem se stylovým interiérovým světlem mandlového tvaru. Zadní lavici je buď možné zarovnat do podlahy, nebo ji naopak vysunout k okraji dveří a použít k piknikovému posezení. K témuž učelu slouží i výsuvná plocha, která vyjede i s prostřední částí zadního nárazníku, kdykoliv je třeba naložit objemné zavazadlo, nebo třeba odvézt bicykl.

O použité technice se zatím výrobce příliš nerozhovořil, vystavený prototyp ukrývá vznětový čtyřválec 2,2 l CRDi, který přes pětistupňovou samočinnou převodovku pohání všechna kola. Takto pohledné vozy bychom rádi brzy viděli v sériové výrobě, zvláště když se u nich dá předpokládat rozumná prodejní cena. Jaký na to máte názor vy?

Související články

Témata
4. 3. 2006 14:04
Re: král potřetí
A statistikách?... ;-\
4. 3. 2006 14:04
Re: král potřetí
Tady říkáme - bližší košile než kabát... u tebe to platí i na mozek...
3. 3. 2006 19:55
Re: král potřetí
Až to tady dopadne, jak píšeš... tak ty už budeš pět let nezaměstnanej... to ti asi v tvé zaslepenosti nedošlo, viď... :no:
3. 3. 2006 07:43
Re: Why to buy VW?
Žij tak, aby tě nelimitovalo údajné předražení... to, co získáváš u VW navíc je ti asi jedno, viď... Tedy, žij tak, abi sis nemusel kupovat jen to nejlevnější... Předpokládám, že s botama to děláš stejně...
3. 3. 2006 07:40
Re: Why to buy VW?
Pěknej nick ;-) A co tam na tom parkovišti vyhlížíš svého... zatím nic, viď... vlastně ne, vím, Lambo... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku