ABT RS4+ na základech Audi RS 4 Avant může nabídnout až 530 koní

 

Specialista na vozy značek patřících pod křídla koncernu Volkswagen zaměřil svou pozornost na aktuální Audi RS 4 Avant a proměnil je v ještě výkonnější a rychlejší střelu pro pospíchající rodiny.

Audi RS 4 Avant se ve své prozatím poslední podobě představilo na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem na podzim roku 2017. Sportovně střižené kombi má pod kapotou přeplňovaný šestiválec 2.9 TFSI V6 Biturbo. Ten je při výjezdu z bran automobilky naladěn na nejvyšší výkon 331 kW (450 k) a točivý moment 600 N.m.

ABT Sportsline si pro letošní rok připravil limitovanou edici na základech tohoto modelu, kterou pojmenoval ABT RS4+. Provedené úpravy jsou zaměřeny především na zvýšení výkonu pohonného jednotky, vylepšení jízdních vlastností a rovněž i vzhled.

V případě motoru zmiňuje úpravce řídící jednotku ABT Engine Control (AEC), pocházející z jeho vlastního vývoje. Tato řídící jednotka má upravovat více než 25 různých parametrů a tím zajišťovat optimální využití výkonu.

Audi RS 4 Avant se vrací ve zcela nové podobě. Pohání ho šestiválec!

Audi RS 4 Avant po proměně v ABT RS4+ s řídící jednotkou AEC, zvyšující výkon jeho přeplňovaného šestiválce o 44 kW (60 k), se může pochlubit nejvyšším výkonem 375 kW (510 k). Hodnota nejvyššího točivého momentu se pak zvyšuje o 80 N.m na 680 N.m. Na přání je k dispozici zvýšení výkonu až na 390 kW (530 k) a točivého momentu na 690 N.m.

ABT Sportsline uvádí pro RS4+ s výkonem 375 kW (510 k) akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,9 s a připomíná, že sériové Audi RS 4 Avant zvládne stejnou disciplínu v čase 4,1 s. Maximální rychlost se naopak nemění a i v případě RS4+ je uváděno 280 km/h.

Test Auto.cz: Audi RS 4 Avant – Jak se efektivně zabít

Vedle zvýšení výkonu pohonné jednotky nabízí úpravce pro Audi RS 4 Avant i nové sady 20palcových kol, tlumičů a stabilizátorů pro přední i zadní nápravu, s nimiž mají být vylepšený jízdní vlastnosti i ovladatelnost vozu při vyšších rychlostech.

ABT RS4+ se od výchozího vozu značky Audi vedle výkonů motoru a nastavení podvozku odlišuje i vizuálně. V případě exteriéru se jedná především o kompletní sadu aerodynamických prvků z uhlíkových vláken zvýrazňujících zároveň dynamické schopnosti vozu. V interiéru pak nastupuje nové čalounění a řada prvků s logy ABT.

Společnost ABT Sportsline plánu do podoby ABT RS4+ proměnit maximálně 50 vozů Audi RS 4 Avant a svou konverzi s výkonem 375 kW (510 k) si cení na 31.990 eur (zhruba 825.000 Kč). Zvýšení výkonu na 390 kW (530 k) pak přijde na dalších 4490 eur (kolem 115.000 Kč).

Spolupracujeme s TipCars.com
V Česku v loňském roce rekordně stoupla spotřeba i výroba elektřiny V Česku v loňském roce rekordně stoupla spotřeba i výroba elektřiny

V Česku v loňském roce stoupla spotřeba i výroba…

Metro D se Praze prodraží téměř o polovinu Metro D se Praze prodraží téměř o polovinu

Do klíčové dopravní stavby bude muset pražský magistrát…

Zápisník Jana Pavce: Brutální láska Zápisník Jana Pavce: Brutální láska

I ty sebeošklivější stavby si vždycky nakonec najdou své…

Bohemia Energy prosazuje větší ochranu spotřebitelů Bohemia Energy prosazuje větší ochranu spotřebitelů

Etický kodex podle doporučení Energetického regulačního…

 
Zdroj: ABT Sportsline GmbH

Štítky Audi Nové modely Sportovní

 







Doporučujeme
Ženeva 2019: Seznam premiér tradičního autosalonu už je bohatý Ženeva 2019: Seznam očekávaných premiér

Škoda Kamiq, nové BMW 3 Touring, pátá generace Renaultu…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu? Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom…

Nový SsangYong Korando se odhaluje. Nabídne kufr o objemu 551 litrů Nový SsangYong Korando se odhaluje. Nabídne kufr o objemu 551 litrů

Ještě před oficiální premiérou v Ženevě nám SsangYong…

 



Dočkali jsme se! Nové Audi RS 4 Avant odhaluje českou cenu. Kolik stojí? Dočkali jsme se! Nové Audi RS 4 Avant odhaluje českou cenu. Kolik stojí?

Audi RS 4 Avant je šestiválcový kombík o výkonu 331 kW,…

ABT se podíval na Audi RS 4 Avant. Výkon navýšil symbolicky ABT se podíval na Audi RS 4 Avant. Výkon navýšil symbolicky

Specialista na vozy značek patřících pod křídla koncernu…

 



 
Kia v Ženevě rozšíří nabídku modelu Ceed. Tohle je první nákres crossoveru Xceed

Kia v Ženevě rozšíří nabídku modelu Ceed. Tohle je první nákres crossoveru Xceed

Včera

Modelová řada Ceed se ještě letos rozšíří o čtvrtou karosářskou verzi. Pětidveřový hatchback, kombi a shooting brake doplní crossover.




Blesk.cz

Další oběť Michaela Jacksona (†50)? Nechutnosti s dvanáctiletou!

Další oběť Michaela Jacksona (†50)? Nechutnosti s…

Po soudních tahanicích, obviňování ze sexuálního obtěžování malých chlapců a kontroverzním dokumentu Leaving…

Smutná dohra Výměny manželek: Potrat kvůli stresu a stěhování!

Smutná dohra Výměny manželek: Potrat kvůli stresu a…

V premiérové Výměně manželek se představila rodina z Liberce, kterou tvoří Andrea (30), Arne (47), Roman (12),…

 

iSport.cz

Jágr zářil, bral 0+2 a hrál i oslabení: Potřebuju zase dostat hlad po gólech

Jágr zářil, bral 0+2 a hrál i oslabení: Potřebuju…

Druhý zápas, druhá výhra. K tomu dvě asistence. Jaromír Jágr úspěšně zvládl i druhý duel po roční pauze, Rytíři…

SESTŘIHY LM: Atlético porazilo Juventus 2:0, Schalke - City 2:3

SESTŘIHY LM: Atlético porazilo Juventus 2:0, Schalke…

Fotbalisté Atlétika Madrid v úvodním osmifinále Ligy mistrů porazili doma Juventus Turín 2:0 a sahají po postupu…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: Otec a matka končí, bude jen očíslovný rodič. Říká se tomu pokrok!

Marek Stoniš: Otec a matka končí, bude jen očíslovný…

Pod nátlakem politické korektnosti, homosexuální lobby, všech možných i méně možných moderních politických…

Proměny měny aneb 10 zajímavostí, které možná nevíte o našich bankovkách

Proměny měny aneb 10 zajímavostí, které možná nevíte…

Právě před sto lety začali naši předkové platit díky nezlomné vůli prvního československého ministra financí…